🔞M🔞
♧
"Gel bakalım,annen ne yapıyor?"
Jungkook birkaç bulaşık kala musluğu kapatıp mutfak beziyle elini kurularken dönük sırtına mızmızlanan oğluna dönerek adımladı.
Mama sandalyesinden çıkarıp kucağına aldığı Jeongsan elindeki kısa şerit şeklinde kesilmiş havucu dişliyordu,diğer eliyle babasının kulağını tutarak dik dik baktı.
Jungkook,bir yandan en son televizyon izlediğinden emin olduğu eşinin yanına -salona- ilerlerken diğer yandan kulağını tutan oğluna tek kaşını kaldırarak birkaç saniye baktı.
Aklına,birkaç gün önce omega sinirlensin diye 'anne' dediği için Jimin'in oğluna ettiği tembih geldi.
"Yakışıklı minik alfam,baban bir daha bana 'anne' derse kulağını güzelce çek."
Gözleri süpheyle kısılırken girdiği salonun girişinde durup oğlundan kulağını kurtararak yanağını hafif ısırdıktan sonra vakumladı.
"Seni bacaksız,bizi anlıyorsun ama salağa yatıyorsun değil mi?"
Jeongsan,elindeki havucu babasının yüzüne vurup yanağını kurtarmaya çalıştı,bir yandan da çatık kaşlarıyla huysuzca çığırıyordu.
"Güzelce ısırayım seni~"
Jungkook,küçük alfanın diğer yanağına uzandığı anda beklemediği birşey olmuştu.
Jeongsan,elindeki havucu onun burnuna sokmuştu.Hemde yarısına kadar...
"Jeon Jeongsan."
İsyan edip havucunu çıkarıp iki parmağıyla tutup yüzünü buruşturarak bakarken küçük alfa gülmekten kırılıyor ve anlamaz kelimelerle nutuk çekiyordu.
"Kığğğ...ığmm...kığğğ"
Uzun beden iç çekip mutfağa tekrar gitmiş havucu çöpe atarken kendi ve küçük bebeğinin ellerini yıkadıktan sonra kurulayarak eşinin yanına gitmişti.
İçeri girdiğinde elinde kumandayla açık televizyonun karşısında uyuyakalmış kısa bedeni gördüğünde tebessüm edip o yöne adımladı.
Son zamanlarda Jimin'in hali hep böyleydi,televizyon izlerken uyuyakalıyor gözlerini yatak odasında açıyordu.
Televizyondan dizi veya film izlemeyi çok seven omega balayından sonra asla izleyememişti.
Çünkü Jeon malikanesinde televizyon izlemek yasak ve saygısızlıktı.
Bu yüzden de koskocaman malikanede bir televizyon bile yoktu.Tablet veya laptoptan izlemek ise televizyon kadar zevk vermiyordu omegaya.
Evlerine taşındıklarından beri izlemediği tüm zamanlar için hergün televizyon karşısındaydı,çoğunlukla kalkmıyor uyuyakalıyordu.
Jeongsan,hemen kollarını uyuyan omegaya uzatmıştı.Alfa sessizce kıkırdayıp ona istediğini vermişti.
Jimin'in elindeki kumandayı alıp büyük sephaya bırakırken açık olan koluna Jeongsan'ı bırakmış beline kadar duran örtüyü biraz daha yukarıya çekmişti.
"Kook..." kıpırdanıp boğuk ve cızırtılı sesiyle konuşan omegayla alfa gülümseyip dizini kırarak koltuğun yanına çökmüş ve dağılmış sarı saçları geriye taramıştı.
"Biraz daha uyu güzelim,birkaç bulaşık var onları yıkayıp yanınıza geleceğim."
Kısık sesiyle konuştuğunda Jimin gülümseyip tam açamadığı uykulu gözlerini kapatarak dudaklarını öne uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon [JİKOOK]
FanfictionJeon ailesinin sert kurallarıyla iç içe olan Jeon Jimin'in eşiyle yıldızları bir türlü barışmıyordu. -Mpreg & Yarı texting & Düz yazı- 1.Jikook🌾 1.Kookmin🌾 1.JeonJungkook🌾 1.ParkJimin🌾 1.Jimin🌾 1.Jungkook🌾 1.Omegaverse🌾 1.Mpreg🌾 1.Alfa🌾 1.M...