[4]

10.1K 917 381
                                    


Üstünkörü kuruladığı sarı saçlarını geriye tarayarak üzerine giydiği gül kurusu renginde saten şortlu gecelik takımının üstünü düzeltip duştan çıktı omega.

Jeongsan ile oynayan eşini görünce yüzünde oluşan tebessümle ikiliye ilerleyip dizini yatağa koyarak oğlunu kucağına aldı.

"Gel bakalım~ karnını doyuralım yakışıklı bebeğimin."

Alfa eşinin kalçasını tam kapatmayan şortuna gözlerini gezdirip dudağını yalarken böyle bir güzelliğin ona ait olması göğsünü kabartıyordu.

Odada bulunan koltuğa oturan omega oğlunu kucağında yan bir şekilde yatırdı.Jeongsan eliyle göğsüne vurup mızmızlanırken -saniyeler önce babasıyla gülüp eğlenen o değilmiş gibi- Jimin düğmeleri açmaya başladı ve konuştu.

"Kook,rica ediyorum ajummadan yiyecek birşeyler ister misin,çok açım."

Neredeyse ağlamaklı bir sesle konuştuğunda Jungkook bu haline daha fazla dayanamayıp başını salladı ve komidinin üzerindeki ev telefonunu aldı.

Önemli bir kuraldı bu,omegalar odalarında yemek yiyemezdi.Çok büyük saygısızlıktı.Ama alfalar için bu kural geçerli değildi.

Omega,sevinçle gülümserken başını eğip bebeğinin siyah saçlarını okşadı,dışarı çıkardığı göğsünü parmakları arasına alıp emmesi için ağzına yerleştirdi,küçük tomurcuğu.

"Çok mu açıktın sen~Bebeğim benim~ah bende çok açım~"

Parmağının tersiyle oğlunun tombul yanağını okşarken Jeongsan babasının tatlı ifadesine parlak gözlerle bakıp ağzındaki tomurcukla gülümsedi.

"Seni yeterince doyurduğumu düşünmüştüm."

Alfadan gelen imalı sesle ona bakıp sırıtan ifadesine bakarak oda muzipçe sırıttı.

"Sana doyamıyorum Jeon,saatlerce becersen bile."

Sırıtması genişleyen alfa başını sağa sola sallayıp dirsekleri üzerinde doğruldu.

"Doyumsuz sürtük."

Jimin,kıkırdayıp omuz silkerek ona havadan öpücük attı.

"Senin sürtüğün,bebeğim."

Ağzından hırıltı kaçırmamak için üzerinde doğrulduğu dirseklerini indirip kollarını başını altında bağladı.

Sadece benim.

Omeganın tekrar odağı oğlu olurken eşinin sesini duydu ve sırıtması büyüdü.

"İlk karşılaşmamızda ki gibi."

-

Omega yüksek topuklu spor ayakkabılarıyla evin bahçesine girerken gözlüğünü parmağıyla yukarı itip düzeltti,pembe saçlarını başını sağa sola sallayıp savururken.

Gözleri büyük bahçedeki arabalarda dururken tek kaşını kaldırıp bir süre baktı ardından omuz silkip eve ilerledi.

Geçen sene üniversiteyi bitiren bir omega olarak bu yıl sadece gezip tozuyordu.

O Park ailesinin tek varisi ve biricik omegasıydı.

Ailesi bunun için onu kısıtlamıyordu alfa babası her konuda arkasında olsada ara sıra küçük uyarılar veriyordu,dikkatli olması için.

Anahtarla kapıyı açıp içeri girdiğinde belinde biten parlak taşlı deri ceketini çıkarıp işaret parmağını etiketinden geçirip omuzundan arkaya attı.

Girişteki aynadan kendine bakıp pembe saçlarını düzeltirken görüntüsüne öpücük attı şımarık bir şekilde,sonra konuştu.

"Yine çok güzelsin Park Jimin."

Arkasına dönüp koridor da ilerlerken dört parmağını kalçalarını ve bacaklarını sıkıca saran parlak deri pantolonunun cebine koyup baş parmağını dışarı da bıraktı.

Salona geldiğinde hızlıca içeri girip sevinçle şakıdı.

"Ben geldim~Güzel ailem-"

Babaları -iki babanın oğluydu- dışında gördüğü sekiz bedenle sözü yarıda kalırken,herkes bu haline şaşkınlıkla bakıyordu.

O ise tek kişiye bakıyordu şaşkınlıkla.Gözlerinin ilk durağı olan alfayı süzdü.Şaşkınlığını üzerinden attığında doyumsuz bir şekilde takım elbiseli halini inceliyordu uzun bedenin.Ailesi ya da diğerleri umrunda değildi.

Zaten o kişide tek kaşını kaldırmış şekilde alt dudağını yalayıp onu baştan aşağı süzüyordu.

İçten içe heyecanlanırken kurdunun sevinçle kıpırdanmasıyla gözlüğünü çıkarıp alfaya baktı,bıyık altından sırıttı.

Aylardır platonik olduğu Jeon ailesinin küçük varisi Jeon Jungkook.

-

"Jungkook,sende kalk yatağı temizle duş al.Uykum geldi."

Jeongsan'ın kapanmaya başlayan gözleriyle tavana gülümseyerek bakan alfaya konuştu Jimin.

"Uyuma,ajumma birazdan yiyecek birşeyler gönderecek."

Doğrulurken konuşan alfasını başıyla onayladı.İki saate yakın eşinin altında inlediği için yorulmuştu haliyle,uykusu gelmişti.

Altına boxer giyip kısa sürede yatağı toparlayıp temiz örtüler seren alfa duşa giderken,Jimin çalan kapıyla uyuyan oğlunu sarsmadan göğsünden uzaklaştırıp ayağa kalktı.

Jeongsan'ı yatağa bırakıp üstünü örterken,zaten gömleğin düğmelerini kapatıp uzun sabahlığını yatağın ayak kısmında alarak giydi,bu halde kapıyı açamazdı.

Kapıya adımlayıp açtığında beta kızı görmesiyle göz devirip tepsiyi elinden aldı.

Kızın bakışları önce onun morluklarla dolu boynuna ardından odaya kaydığında elindeki tepsiyle yan dönüp ayağıyla kapıyı suratına kapattı.

"Kaltak." fısıldayıp oturma kısmında bulunan sephaya ilerleyip tepsiyi bıraktı.Koltuktan kırlenti alıp altına bırakarak üstüne oturdu,ardından chopstickleri eline alarak iştahla yemek yemeğe başladı.

Ağzına attığı her lokmada sevinçle gülümsüyordu.Sonunda yemek!

Dakikalar sonra açılan duş kapısıyla belinde havluyla çıkan eşini çekinmeden süzerken Jungkook onun bu haline sırıttı.Elindeki havluyla saçını kurularken göz kırparak giyinme odasına gitti.

Bir süre sonra duyduklarıyla ağzına bulaşan sosu şımarık bir gülümsemeyle yaladı.

"Afiyet olsun güzelim."

Fark ettiğiniz gibi Jimin ficte Yay burcu ksksksks

Yani özgürlüğüne düşkün,kısıtlanmaya gelemez.Ama geldi :)

Bakalım nasıl patlayacak :)

Jimin'in takımı👇🏻

Okuduğunuz için teşekkür ederim🌾🖤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okuduğunuz için teşekkür ederim🌾🖤

Jeon [JİKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin