Írói megjegyzés

107 4 1
                                    

Tudom, hogy most egyesek a föld alá kívánnak, mert ott a Csapó 2 és már egy éve nem kezdtem vele semmit, erre meg kirakok egy új könyvet. De hogy őszinte legyek valahogy nem volt hozzá ötletem illetve a hosszúságával voltak nekem bajaim, meg azzal, hogy a film mögötti lore rohadt kevés és eléggé le vagyok limitálva azzal, hogy mit hozhatok át a soriból. Nem mellesleg elúsztam új projektek felé és egyre távolodtam a fandomtól. 

Aztán megjelent a 16.évad és juliaeaglefire emlékeztetett arra, hogy ez az évad olyan fanservice lett, hogy nekem azt meg kell néznem. Így felülve a hypevonatra befaltam a 16.évad második felét uzsira. És ízlett.

Így belevágtam a "mi van a 10.évad után" tervbe és rájöttem, hogy nekem lettek ötleteim, viszont mivel nyugdíjaztattam a karaktereket, ezért ezek a drágaságok fogják folytatni a csodás ninjagos sztorimat. Higgyétek el, itt most mindenki szokik össze. A karakterek egymással, én a karakterekkel és ti a sztorival. De hiszem hogy élvezetes lesz az utazás.

Szóval remélhetőleg itt nem lesznek nagy kiesések és minden rendben megy majd. Illetve a 11.évad is valószínűleg meg lesz írva, viszont azt majd keressétek az eredeti könyvben, ha eljön az idő. (ui.: Az azért lesz ott, mert a kötetben fókuszban Garmadon és Juliet lesz, nem sokkal a 10.évad után.)

Új kor - Az örökségWhere stories live. Discover now