7.fejezet: A hegy gyomrában

23 4 0
                                    

A föld egyenesen egy templomhoz vezette őket, vagyis éppen az ajtaja elé.

– Ónyelven van írva – nézett végig a betükön Cole. – Ilyenkor bánom, hogy nem vettem nyelvleckéket Wutól – rázta a fejét egy nagyot sóhajtva.

– Hát én csak a szívet ismerem fel – mutatott az egyik szimbólumra Rachel.

– Én ismerem a nyelvet! – jelentkezett Luka a feladatra, majd miután elolvasta a szöveget így felelt: – Aki itt átkel menedékre lelhet, de csak ha a földdel egy a szíve. Gondolom ez rád utal – mutatott Luka Benre.

– Én is így gondolom – lépett oda mellé Ben.

– Akkor meg mire vársz? Rúgd be az ajtót és tűnjünk innen! – türelmetlenkedett Ginny.

– Hm... Erről viszont Wu már mesélt nekem. Azt mondta van egy ilyen templom elrejtve Ninjagoban. A föld mestereké volt és a spinjitzu robbanást lehetett itt megtanulni. Egy ősi technikát – nézett Cole a feleségére.

– Lehet, hogy valójában ezért jött ide az anyukád? Hogy megtanulja? – kérdezte Rachel.

– Meglehet. Nagyon sokat nem tudok róla, de ha megtörjük az átkot, az anyukád mindent el tud majd mesélni róla.

– Emlékezni robbanásra! Nagy és menő! – jelezte Vangie hogy itt van és hallja őket. Eközben pedig Ben kinyitotta az ajtót és indulhattak is befelé.

– Oh a szobor! – mutatott Luka a terem másik felében álló szoborra. – Apu mesélte, hogy anyukámmal együtt csináltattak szobrot Lillynek a tetteiért.

– Látom a nagyi menőbb volt mint te – nézett rá kuncogva Ben az apjára.

– Tegyél próbára – fonta össze a karjait sértődötten. – Bármelyik másik nap megmentem Ninjagot. Nem csak egy hegyet. Teljes Ninjagot.

– Szerintem mostanában előbb a fejfájásaidat kéne legyőznöd – bökte meg pajkosan Rachel, ahogy mosolygott.

– Hé, azt hittem hogy velem vagy! – méregette az exninja szúrósan a feleségét.

– Van ez így – rántotta meg a nő a vállait.

– De mondd Ben, hogy meg tudod tanulni a spinjitzu robbanást. Azzal évszázadokkal gyorsabban jutnánk ki és mentenénk meg mindenkit – nézett rá Ginny.

– Szerintem ezzel most nincs idő foglalkozni. Inkább indítsuk be azt a robotot és menjünk – mutatott az említett tárgyra. – Mert ismerve a többieket, tuti, hogy hatalmas bajban vannak. Így a spinjitzu robbanás tanulását elnapolnám – ekkor pedig fel is ugrott a robot vezetőülésébe, majd nemsokára az apja ült be mögé.

– Látszik, anyám nem igazán lehetett a dizájn mestere. Vagy a többi ősünk – nézett szét Cole, miközben a többiek a robot vállain helyezkedtek el

– Amíg működik, engem nem érdekel – fogta meg a kristályokat, amik karokként szolgáltak és elindította a robotot.

– Akkor induljunk fel és verjük szét Vangelis seggét! – kiáltotta lelkesen Ginny, ahogy fel is indultak.

Csak egy picit volt nehéz felérni, de semmi amit ne tudtak volna megoldani. Szóval lényegében kirobbantva a lejáratot értek fel, amire persze, hogy Vania és Pix is felkapták a fejüket.

– Hála a hegységnek, hogy itt vagytok! – futott eléjük a hercegnő. – Pix mindent elmesélt és azóta sikeresen meggyőztem a katonaságot apám tetteiról, de még nem tettünk semmit. Úgy gondoltam megvárlak titeket, hogy kieszeljünk közösen egy tervet.

Új kor - Az örökségOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz