– Nem folytathatom veletek az utat – jelentette ki Smaragdani a verseny végén, átadva nekik a kulcsanát. – Nekem itt jó.
– Maradj, nem akarom, hogy te is – mondta LJ, de a mondata végén elcsuklott a hangja.
– Ne szomorkodj, ha nyertek, Edward is szabad lesz – ezzel pedig sarkon fordulva el is tűnt.
– Jobb akkor, ha indulunk. Már csak egy kulcsana van hátra – mondta Emília.
Így történt, hogy pekerültek egy retro platformer pályára az utolsó kulcsanához vezető úton. Ezt persze egyáltalán nem értékelték.
– A talaj lángol, téglákkal és bombákkal dobálnak miközben a halál közelít felénk! – kiabálta Emília idegesen. – Mi értelme volt ezt ilyen nehézre csinálni?!
– Ha benned van a bugi igazán élvezetes – válaszolta Ginny miközben ugrált.
– Haha, benned van a bug... – nevetett szarkasztikusan Emília, de hirtelen eltűnt alatta a platform és leesett a mélybe. Így újra kellett kezdeni a pályát. Ám ezúttal nélküle.
– Hogy lehet, hogy most, amikor a végén járunk, hirtelen elkezdünk meghalni?! – kiáltotta Leira idegesen.
– Nem tudom! – válaszolta LJ kétségbeesetten. Az apja sosem hagyta volna, hogy meghaljanak a barátai.
– Mindegy, a lényeg, hogy ezúttal túljussunk rajta.
És túl is jutottak, majd felérve a pálya tetejére egy újabb kis épületben találták magukat. Az Őrület templomában, ami csupán egy belső harctér volt.
– Válassz játékost! – jelent meg a négy tinédzser avatarja, ahogy beindult egy energetikus zene a háttérben.
– Nos, akkor így meg is lesz a teljes paletta az ősrégi játékokból ezzel a Mortal Kombat utánzattal – figyelte Ginny az avatarokat. – De ki harcoljon?
– Majd én – jelentette ki LJ. Ezúttal nem hagyja őket cserben.
– De csak egy életed van – fogta meg aggodalmasan Leira a vállát.
– Ahogy nektek is – nézett vissza a fiú a barátaira, miközben kiválasztotta magát és belépett a ringbe.
– Bajnok kiválasztva! – mondta a bejelentő, ahogy a ringet egy korlát vette körbe. – Unagami kiválasztja az ellenfeled... – Ekkor LJ-nek már a torkában dobogott a szíve, remélte nem a papájával vagy Harumival kell harcolnnia. Hisz ha a játékbeli karaktereknek annyi ereje van mint a valóságbelieknek, akkor esélytelen a győzelem. – A négyes számú harcos.
Ekkor pedig megjelent előtte az apja. Nem úgy nézett ki, ahogy emlékezett rá, sokkal fiatalabb volt. Körülbelül annyi lehetett mint most ő.
– Ki vagy te? – kérdezte, mintha csak egy hosszú kómából kelt volna fel.
– Apa? – kérdezte vissza, ahogy a kardja nyelén lévő keze elernyedt. – Én vagyok az. LJ.
– Ne feledkezz meg róla, hogy ő egy ellenfél! – kiáltotta neki Leira, de úgy tűnt a bátyja meg se hallotta.
– Nem hallja a láthatatlan erőtér miatt – rakta kezét a láthatatlan falra, ami egy korlátként volt jelölve.
– Csak remélni tudjuk, hogy nem dől be ennek az ócska trükknek – sóhajtotta Ben.
– Emlékszem már – nézett rá, ahogy szemeiben a felismerés lángja megyulladt. – LJ – húzta mosolyra a száját és tárta szét a karjait egy ölelésre. – Hogy is felejthettem el a fiamat?
YOU ARE READING
Új kor - Az örökség
FanfictionLloyd Montgomery Garmadon Junior és Leira Juliet Garmadon meghív titeket az Árnyakba, hogy együtt írjatok történelmet! Az ellenség cseles, az érzelmek pedig a tetőfokon. Vajon a ninják tinigyermekei képesek lesznek felülmúlni szüleik örökségét? Vagy...