YABAN GÜLÜ

5K 174 48
                                    


Okumaya başladığınız tarihi buraya bırakır mısınız?

Bu giriş bölümünü kitap okumayı sevmeyen, okuyacağım diye söz veren ama okumayacağını bildiğim kardeşime ithaf ediyorum. Seviyorum çok çok.🤍

YABAN GÜLÜ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

YABAN GÜLÜ

Gülnihal 8 yaşındayken...

Sevgili Günlük,

Bugün, Pamuk'un gözleri mavi diye onun gözlerini kıskandığım için kendi gözümü mavi boya kalemimle boyamak istedim. Ama kalemi gözüme sokunca canım çok acıdı. Sonra astaneye gittik. Doktor gözüme bir damla verdi.

Hastanede Demir yanıma geldi ve "Senin gözlerin zaten çok güzel" dedi. Artık gözlerimin güzel olduğuna daha çok inanıyorum.

Güzel gözlerim...

Mahalledeki bütün küçük çocuklar Demir'e abi diyor. Bir tek ben demiyorum. Annem kızıyor bana. Ama Demir benim abim değil ki, Pamuk'un abisi. İyi ki Demir benim abim değil...

Bir de Demir bana hep Cimcime diyor. Bundan hiç hoşlanmıyorum. Herkese değil ama o dediğinde çok sinirleniyorum. Bana cimcime demesin.

Bu hafta mahallede maç yaptık ben ve Demir'in takımı kazandı, biz kazandık. Demir beni sırtına aldı ve sokakta koşturdu. Çok güzeldi... Maç güzeldi yani.

Pamuk bugün annesini özlediği için bana sarılıp ağladı. Ona ne diyeceğimi bilmediğim için hiçbir şey söylemedim. Acaba Demir de annesini özlediği için ağlıyor mudur? Eğer ağlıyorsa kime sarılarak ağlıyordur ki?

Eğer Demir isterse, bana sarılarak ağlayabilir.

Ablam her zaman olduğu gibi bugün de beni kıskandı. Geçen gün yeni aldığımız topu karnına koyup "Bak ben hamileyim" deyip güldü. Hamile ne demek diye sorunca da karnında bebek taşıyan kişilere hamile denir dedi.

Bu çok değişik bir şey. İnsan nedene bebeğini yer ve daha da değişik olanı neden yedikten sonra geri dışarı çıkarır? Anlamadım...

Bunu hemen koşup Demir'e anlattım. O da bana bakıp kahkaha attı. Aslında bana güldüğü için ona çok kızdım ama çok güzel güldüğü için kıyamadım bağırmaya. Ama gülmeyi bırakınca lüle lüle saçlarını çekip sırtına atladım. O halinden hiç şikayetçi değildi. Hatta bana bir şey söyledi...

Ama demeye birazcık, azıcık utanıyorum... Diyim mi?

"Ben seni büyüyünce de kucağımda taşıyacağım" dedi bana.

Hii! Bunu sakın kimse duymasın. Çok utanırım.

Demir'in dediği gibi gözlerimin gerçekten güzel olduğuna inanıyorum. Pekiii bu söylediğine de inanmam lazım mı?

Neyse çok yazdım, elim ağrıdı. Gözüm de acıyor. Hayır hayır, güzel gözlerim acıyor...

Gözlerim Demir'i gördüğü için güzel olabilir mi? Çünkü Demir çok güzel...

Ha bi de Demir hep benim saçlarıma taktığım bandanaları alıyor. Ona, onları ne yaptığını soruyorum ama sadece gülüyor, cevap vermiyor. Dün ona kızdım bandanamı yine aldığı için. "Hiç bandanam kalmadı, evdekileri getir" dedim. Ama evdekileri değil yeni aldıklarını getirmiş. Sonra da şey dedi: "Bunları da saçlarına taktığında alacağım geri vermeyeceğim."

Aldığı bandanalar çok güzel biliyor musun? Hem de bir sürüler. Hatta çoğunun rengi sarı, en sevdiğim renk.

Demir'in de en sevdiği renk sarıymış biliyor musun?

Demir bana aldığı bandanaları almaya devam ederse ona hırsız diyeceğim. Bandana hırsızı.

Artık gidiyorum, gerçekten ellerim çok ağrıdı.

Son kez, Demir benim gözlerime çok güzel dedi...


Hepinize yeni bir hikayeden merhabalar!

O kadar heyecanlıyım ki elim ayağım titriyor. Hiç bu tür bir şeyler yazmadığım için ilk başta tedirgin olsam da yazmak istedim. Ve beğeneceğinizi düşünüyorum. İlk bölüm hemen yarın gelecek. Ve daha da güzeli Ramazan ayı boyunca iftardan sonra tatlı niyetine her gün bir bölüm okuyabileceksiniz. Lütfen kütüphanenize ekleyip oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Sizi seviyorum.❤

YABAN GÜLÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin