Merhabalar!🍯
Sizi özledim vallahi. Biraz uzun tuttuk bu sefer arayı ama sıcaklarla benim ilham perileri kutuplara kaçtı herhalde.
Ne yapacağız artık sizin yorum ve oylarınız ilham perim olacak.🧚♀️
Siz yorum yapmak, oy vermek, ben de bölüm yazmak okey!
Keyifli okumalar.🥀34. Bölüm: "Kör Karanlık"
İçimde kıyametler kopsa da
Ben baharıyım yarınlarımın,
Çiçek açarım her kışın ardından...Nazım Hikmet
Cesaret bir korku ve güven aracıdır. Cesaret ileri gitmekle, korku geride durmakla gelişir. Cesaret aslında korkmaktır ama korktuğun şeyi yine de yapmaktır. Bir söz vardır, yalnız cesurlar yaşar korkaklarsa sürünür diye.
Bakalım bu savaşta sürünecek miydim yoksa yaşayacak mıydım? Gerçi annemin bana attığı bakışlardan sonra bir seçenek daha geldi aklıma. Ölmek.
"Bir şey söylemeyecek misin anne?"
Bir de utanmadan kadının damarına damarına basıyordum. Uslanmazdım ben. Annem yaşadığı şoku üstünden atamadan kapıyı yüzümüze kapatınca bu defa ben şoka uğradım. Hâlâ havada duran ellerimizi indirip Demir'e baktığımda benden bir farkı olmadığını gördüm.
"Annem şokla ne yapacağını şaşırdı herhalde," dedim yarım ağız sırıtarak. "Yoksa kapıyı yüzümüze kapatmaz, terliğiyle kovalardı bizi."
Demir hâlâ olanlara anlam vermeye çalışır gibi bir bana bir kapanan kapıya bakıyordu.
"Biz ne yaşadık az önce?"
Yazık, garibin beyni yanmıştı benim yüzümden. Benim hızıma yetişmesi imkansızdı ama yapacak bir şeyi de yoktu.
Ben ona az önce yaşanan şeylerin hepsinin gerçek olduğunu anlatacaktım ki kapı tekrar açıldı ve ardından annem göründü.
"İçeri geçin."
Oldukça soğuk çıkan ses tonu karşısında biraz ürkmedim değil. Hatta eteğinin bel kısmına bir tahta kaşık saklamış olma ihtimalini bile düşündüm ama annem sadece içeri geçmemizi bekleyince niyetinin öyle bir şey olmadığını anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABAN GÜLÜ
Humor🥀 Yaban Gülü "Neden bana böyle sesleniyorsun?" Sorum onu şaşırtmışa benziyordu. Elindeki son simit parçasını martılara atıp iki elini birbirine vurdu. "Güle benziyorsun çünkü," dedi ve gözlerime farklı anlamla baktı sanki. "Ama herkesin ulaşabilece...