Hepinize uzun bir zamandan sonra yeniden merhaba.
Biraz zor ve yorucu bir süreçten geçtim ama sonunda buradayım ve beğeneceğinize emin olduğum bir bölüm getirdim.
Keyifli okumalar dilerim.🥀
Yıldızımızı parlatıp güzel yorumlarınızı bırakmayı unutmayın.37. Bölüm: "Kız Evi Naz Evi"
Seviyorum seni ekmeği tuza banıp yer gibi.
Geceleyin ateşler içinde uyanarak ağzımı dayayıp musluğa, su içer gibi.
Ağır posta paketini neyin nesi belirsiz telaşlı, sevinçli, kuşkulu açar gibi.
Seviyorum seni, denizi ilk defa uçakla geçer gibi.
İstanbul'da yumuşacık kararırken ortalık, içimde kımıldayan şeyler gibi.
Seviyorum seni, çok şükür der gibi.
Nazım Hikmet
Hiç hayalini bile kurmadığınız şeyin başınıza geldiği oldu mu? Ansızın kendinizi hayallerden bile güzel bir yerde bulduğunuz ya da?Siz pijamalarınızla fırından ekmek alıp eve giderken evlilik teklifi aldınız mı daha önce?
Ben biraz önce aldım.
Bu ana kendimi hazır hissediyordum ama hiç böyle olacağını tahmin etmemiştim. Ne bileyim belki eşofmanım olurdu üzerimde ya da günlük kıyafetlerim ama hiç pijamayla evlilik teklifi alacağımı düşünmezdim.
Tabii bu teklife hayır diye cevap vereceğimi de...
Demir ve bir anda etrafımızda beliren kalabalık benim verdiğim cevap karşısında şok olmuş gibi sadece bana bakarken ben elimdeki poşetin kulplarını kırk yıllık düşmanımmış gibi sıkıyordum.
"Gülnihal," dedi Demir bana doğru tereddütlü bir adım atarken. "Sen anlamadın galiba sorumu. Evlen benimle..."
Boş olan elimi havaya kaldırıp susturdum onu.
"Sus Demir," dedim aceleyle. "Bir kez daha sorma o soruyu."
Demir'in gözlerinde gördüğüm hayal kırıklığının sebebi olmak canımı acıttı. Kimseye bakmadan hızla eve doğru yürüdüm ve içeri girdim. Arkamdan annem ve babam da girmişti. Annem her zaman olduğunu gibi yine bana söyleniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABAN GÜLÜ
Humor🥀 Yaban Gülü "Neden bana böyle sesleniyorsun?" Sorum onu şaşırtmışa benziyordu. Elindeki son simit parçasını martılara atıp iki elini birbirine vurdu. "Güle benziyorsun çünkü," dedi ve gözlerime farklı anlamla baktı sanki. "Ama herkesin ulaşabilece...