Hoofdstuk 7

5K 238 11
                                    

Jane's POV


Wat is er toch met die jongen, waarom kijkt hij naar mij? Veel tijd om hierover na te denken heb ik niet, want ik krijg vlak hierna een stoot in m'n zij van Allison. Ik kijk haar vragend aan maar ze zegt niets en wijst naar Shawn.


Ik draai mijn hoofd richting het podium en kijk recht in Shawn's bruine ogen. Hij kijkt naar mij, en alleen naar mij, als hij de woorden "I don't even know your name, all I remember is that smile on your face" door de zaal laat klinken. Ik weet werkelijk waar niet wat me overkomt. Ik voel mijn gezicht rood worden en ik ben een beetje in de war. Als ik naar rechts kijk, zie ik dat ik door een paar jaloerse fans arrogant wordt aangekeken.


What the hell just happened?


Al snel is het pauze en over een kwartiertje zal Shawn weer gaan optreden. Allison en ik besluiten gewoon op onze plek te blijven staan, omdat we hem anders kwijt zouden zijn, dat is zeker.


Net als Allison haar lipgloss aan het bijwerken is, komt er een grote, gespierde man op ons afgelopen. Hij is helemaal zwart gekleed en heeft zo'n beveiligers oortje in, die je altijd op tv ziet weet je wel. "Dag dames," zegt hij vriendelijk "ik geef jullie dit pasje, hiermee kunnen jullie na de show backstage komen."


Ik ben een beetje in de war, wat is dit nou ineens? Ik pak het pasje aan en bedank de man waarna hij weer achter de podium gordijnen verdwijnt.


Deze avond is zo onwerkelijk en hij is nog niet eens afgelopen.


Wat vinden jullie ervan? En als jullie het verhaal leuk vinden, zouden jullie er dan alsjeblieft op willen stemmen?


In ieder geval heel erg bedankt voor het lezen ! :)


Liefs, M.

Unexpected || Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu