MARTA GRUBER
„Zvao me je i večeras da se vidimo."
Ushićeno je govorila Nikol dok smo je gledali Luka i ja, kod nas u dnevnoj sobi. Naši su otišli preko vikenda s njezinim roditeljima, a Hana se u sobi spremna da ide s prijateljicom na palačinke. Pustila sam je da izađe. Subota je. Ne može ni ona uvijek biti u kući i učiti. Treba imati vrijeme za druženje.
„Matija ozbiljno napada."
Nasmije se Luka s riječima na usnama.
„Samo još tebi trebamo naći djevojku i onda možemo u parovima izlaziti."
Odgovori mu Nikol. Slažem se s njezinim riječima, ali nemoguće je očekivati od Luke takvo nešto u skorije vrijeme. Podigne ruke u znak predaje.
„Je li ti ispričala Marta o djevojci za koju sam joj sinoć govorio?"
Uzmem jastuk iza leđa pa ga bacim na njega, ali ga ne pogodim jer spretne ruke uhvate jastuk. Glasno se smije, njega to zabavlja. Provociranje. Nikol je zbunjeno gledala u njega pa u mene i tako nekoliko puta, sve dok joj nisam rekla.
„Pusti, budalu."
„Tražite da nađem djevojku pa mogu na takav način."
„Kakav način?"
Postavi jasno pitanje, tražeći jasan odgovor kako bi joj bilo objašnjeno.
„Pričao mi je za neku djevojku, upoznali se navodno i finu mi priču ispričao, a onda rekao da se probudio iz snova."
Sada se i njezin ton osmijeha pridružio Lukinom. Prevario me je. Mislila sam da govori istinu, a sve je čista šala. Njemu ne treba vjerovati kada govori o djevojkama i ozbiljnosti. S tim će se dovesti do toga da mu se neće vjerovati, čak ni onda kada zaista nađe djevojku.
„Lud si."
„To je privlačno djevojkama."
„Dosadan si s množinom."
Nikol mu odgovori pa se namršti kao da je malo dijete, a ne dečko s više od osamnaest godina.
„Mogla si nam reći hvala što smo ti ga nabacili."
Počinje je provocirati. Luka provokator Gruber. Odlično se slaže uz njegovo ime i prezime, opis karaktera.
„Ja sam Matiji kum pa da budeš upućena."
„Ako mu dozvolim."
Isplazi mu jezik pa se nasmije, a Luka samo odmahne rukom uz riječi.
„Sreća pa se tebe ne pita."
Jastuk koji sam bacila na njega, sada je završio na Nikol, ali s obzirom da ga nije očekivala, ona je ostala pogođena. Mogli su i njih dvoje biti sretan par, ali gledajući Luku, daj Bože da nađe djevojku.
„Još samo ti da nađeš sebi para."
„Luka je rođen kao nepar i ne treba mu par."
Odgovori. Želi li biti zanimljiv s izjavama poput ovih i sličnih njima? Ne. On ne želi djevojku. Želi ih konstantno mijenjati. Muka mi je od toga.
„Luka je rođen kao debil i ostati će debil čitav život."
Umiješam se u njihov razgovor. Vidno ljuta na njega.. ali kada me pogleda umiljati, otpuhnem i sklonim pogled. Tapkala sam prstima po pokrivaču na kojem sam sjedila, dok sam drugom rukom držala dekicu s kojom sam pokrivena.
„Zašto bih bio s nekom, a znam da joj je zanimljiviji moj identitet nego karakter? Ne želim takvu. Ako ću biti u vezi, želim je zavoljeti, ali s tim da i ona voli mene. Mene."
YOU ARE READING
Poruka iznenađenja - #3
ActionHoće li poruka s nepoznatog broja dovesti do šanse da dvadesetogodišnjakinja sazna pravu istinu o svom životu ili će tih par riječi, možda naizgled nebitnih označiti potez kojim će započeti osveta zbog prošlosti? Treba li skrivati istinu ili je pogl...