Herkese merhaba dostlarım. Umarım keyifle okuyacağınız bir bölüm olur. Texting yazmayı çok sevdim üstelik çok seri akıyor.
Arada normal bölüm atmam konusunda kararsızım. Sizlerin düşünceleri neler merak ediyorum.
Bölüm Şarkısı: Astird S- Hurts So Good
Medya: Vera
Yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayalım çavolarım.
İyi okumalar❤️❤️❤️
Vera: Zamanla mı göreceğiz?
Vera: Bana zarar vermeyeceğini, iyi niyetli olup olmadığını, yazdıklarında samimi olduğunu nereden bileceğim?
Vera: Bak, belki içinden; "Madem öyle neden cevap veriyorsun, engelle geç, neyi bilmek istiyorsun." diye geçiriyorsun. Ama sence de sorgulamam haklı sayılmaz mı?
A: Tüm bu sorularının cevabını benimle konuşarak öğreneceğini biliyorsun değil mi?
A: Sana, kötü niyetli değilim veya zarar vermem demem seni ne kadar ikna edecek?
A: Seni anlıyorum Vera, anlamıyor değilim. Neden böyle hissettiğini, insanlara neden güvenmekte zorlandığının asıl sebebini biliyorum.
A: Ama senin de bilmen gereken bir şey var güzelim. Bana bu hayatta alınan tüm darbelere rağmen ne kadar sağlam durulacağını sen öğretirken, senin haberin olmadan sana hayranlık besleyip sonrasında aşık olacağımı kendim seçmedim.
A: Ha, kendim seçecek olsaydım da yine sana aşık olmayı isterdim.
A: Mutsuzken değilmiş gibi daha çok gülsen de gecenin sonunda yatağında hıçkırarak ağlayıp ertesi gün en güçlü halinle uyandığında
A: Heyecanlandığında titreyen ellerin ve yüzünde oluşan gülümsemeyle heyecanını bastırmaya çalıştığında
A: Üşüdüğün zaman kızaran burnunu üzerindeki kıyafetine gizleyip yerinde hafifçe sallanarak ısınmaya çalıştığında
A: Mutlu olduğun zaman gelen enerjini atabilmek için deli gibi ne yapacağını bilmediğinde
A: Girdiğin kitapçılarda bulunduğun konumu unutup yere oturarak ilgini çeken kitabın sayfalarını hızlıca okumaya çalıştığında
A: Seninle beraber aynı şeyleri hissetmeye başladığım an sana aşık olmuştum.
A: Etrafımdaki tüm gereksiz insanların yanı sıra sana dokunmadan, seninle konuşmadan sadece uzaktan izleyerek kendimce hayatıma aldım.
A: Haberin bile yok ama aklımı başımdan almış olmanın bedelini ödüyorsun sadece.
Vera: Peki seninle konuşurken, duygularına aynı şekilde karşılık veremezsem, vermezsem ve seni istemeden ümitlendirirsem...
A: Karşılık beklemek mi?
A: Eğer böyle bir derdim olsaydı bunu sana ilk aşık olduğum zaman söylerdim.
Vera: Ne?
A: İki yıl önce :)
Vera: İki yıldır benden mi hoşlanıyorsun?
A: Bebeğim sen böyle her şeyi soracak mısın?
Vera: KEŞDÖELXŞLEŞDÖELF
A: İki yıldır senden hoşlanmıyorum.
Vera: Kafam karıştı.
Vera: İki yıl önce dedin, ilk o zaman söylerdim dedin.
A: Evet ama ben hoşlanıyorum demedim, aşığım dedim.
Vera: Daha önce kimse bana aşık olduğunu söylemedi ya da ben aşık olduğumu birine söylemedim. Nasıl tepki vereceğimi bilmiyorum. Özür dilerim.
A: Kalbim kırıldı ama sorun değil.
Vera: Gerçekten mi?
A: Evet.
A: Ama şey, yani bir fotoğraf atabilirsen her şey düzelirmiş.
Vera: Güzel bir fırsattı senin için. Tebrik ediyorum, pası çok güzel aldın.
A: Gol olmadı ama :/
Vera: Barcelona'ya bir şeyler olmuş, bu benim tanıdığım Barcelona değil.
A: KEŞXLEKXŞEKDLLD boşluğuma geldi.
Vera: KEŞXŞEKXŞEÖXŞLCM
Vera: Pekala, kendini göstermeyeceksin bunu kabul ediyorum ama en azından adını öğrenebilir miyim?
A: Çağan... (15.48)
Görüldü (15.48)
A: Ee bulabildin mi? (16.09)
Vera: Neyi? (16.20)
A: Tırnak etlerini kemire kemire sosyal medya hesaplarında beni aradığını biliyorum.
Vera: Yoo...
A: Uğraşma diye söylüyorum güzelim, bulabilecek olsaydın adımı söylemezdim.
Vera: Meraktan kendimi ısıracağım.
A: Keşke ben de seni ısırsam.
Vera: Ne?
A: Annskm bunu gerçekten yazdım mı?
Vera: Evet
Vera: KAŞSÖSLXÖEXLLDŞEDKEL
Vera: BENİ ISIRMAK MI İSTİYORSUN?
A: Mesajı geri çekmem bir şeyi değiştirmeyecek.
Vera: Bu konuşma nereye gidiyor, aloooo...
A: Kardeşim sevgisini ısırarak belli ediyor. Bazen seni gördüğümde tutup kendime çekip kafanı ısırmayı düşündüğüm oldu.
Vera: Ciddi misin? KEWŞMDELÇDL
A: Sevdiğin bir şeyi yeme isteği gibi düşün yavrum.
Vera: Kafamı ısırmak istemeni bu şekilde düşünmem çok zor.
Vera: Bu arada şarjım bitmek üzere eve geçince yazarım olur mu?
A: Müzik falan dinleme, birine ulaşman falan gerekebilir.
A: Dikkat et kendine. Bir şey olursa da haber ver.
A: Yani verebilirsin.
A: Hay... Haber verebilirsin.
Vera: KEŞXÖEŞXÖELXŞEŞDŞ
Vera: Anlaşıldı Çağan komutanım.
Yazarken kendimin bile anlamadığı bu çifti sizler anladınız mı?
Bölümü beğendiniz mi?
Vera, Çağan'ı sizce bulabilir mi?
Çağan'ın karakteri hakkında bir tahmininiz var mı?
Not: Keşke ben de sizin kafanızı ısırsam çavolarım 🥹🥹❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF ZAMANI {TEXTİNG}
Teen Fiction0556...: Bizim arkadaş birine aşık olmuş, bir baktım masadaki herkes bir aşk doktoru kesildi. 0556...: Sohbet etmeyi bıraktım, gözlerimi kapattım, düşündüm düşündüm... 0556...: Aşk dedim, acaba ne? 0556...: Cevabı merak ediyor musun? 0556...: Bu...