Merhaba ballarım yepisyeni bir bölüm ile karşınızdayım. Uzun bir aradan sonra sizlere yeni bölüm atmanın mutluluğunu yaşıyorum. Umarım severek okuyacağınız bir bölüm olur.
Bölüm Şarkısı: Wafia- Heartburn
Medya: Love İşleri :')
Yazım hataları olabilir kusura bakmayın, sonrasında ben onları düzeltiyorum.
Oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın çavolarım.
İyi okumalar❤️❤️
Utancımdan ne yapacağımı bilemeden sahafın içinde kaçacak bir yer arıyordum. Çıplakken Korkmaz'a yakalanmak ve tüm geceyi beraber geçirecek olmamızın telaşı bedenimi sarmış olsa da sakin olmaya çalışıyordum. Oturduğum kahverengi deri koltukla bütünleşip bilgisayarımın ekranına boş gözlerle bakarak sahaftan gitmeyi, bir bahane bulmayı, uyuma taklidi birçok şeyi aklımdan geçiriyordum.
Ekrana bakmaktan acıyan gözlerimi başka yere çekip Korkmaz ile göz göze gelmekten çekinirken öksürerek kendimi toparlayıp boştaki elimi gerginlikle saçlarımın arasına daldırdım. Hala mutfakta olan Korkmaz'ın da en az ben kadar dumura uğradığını düşünürken içimde bir yerlerde yaşadığım huzursuzlukla koltuktan aşağı doğru kayıp nefesimi sertçe üfledim.
Bedenimi saran telaşın yanı sıra huzursuzluğun sebebini de biliyordum. Çağan'a olan sadakatim ve sevgim beni anlamsız bir suçluluk duygusuna itiyordu. Şu an onun dışında ne birini düşünüyordum ne de birini istiyordum. Karnımın üzerinde duran telefonumu elime alarak alt dudağımı dişlerimin arasında sıkıştırdım.
Vera: Kelebeğim ne yapıyormuş bakalım? (22.10)
Vera: Seninle konuşmayı özledim. Patronuna söyle biraz rahat bıraksın. Yoksa iş yerinizin camını indiriveririm.
Vera: Aklıma şarkı geldi.
Vera: Sen ateşten bile olsan, soyunup soyunup giyinirdim.
Vera: Zehirli bir ok bile olsan, yoluna serilir eğilirdim.
Görüldü (22.12)
Çağan: Eğilmek falan diyerek aklımı karıştırma benim.
Vera: Jeşxöeşxşeşxşşe
Çağan: Seni düşünüyorum güzelim. Benim mesai sadece sen.
Çağan: Ben komple seni özledim. Bir gece beraber uyuduk bağımlısı oldum, sensiz uyumak bana çok zor geliyor artık.
Vera: Sadece merakımdan soruyorum.
Vera: Seni ne zaman görebileceğim?
Vera: Artık benden kendini gizlemeden istediğimizi doya doya yapmayı dört gözle bekliyorum.
Vera: Hazır değilsen sorun değil, ben beklerim ama bence sen kendini çok yıpratıyorsun.
Çağan: Hazır değilim bebeğim.
Vera: Seni beklerim.
Çağan: Ne kadar?
Vera: Düşündüğüm ve istediğim tek kişisin, süre vermek çok zor olur.
Vera: Hem sen, benim bıkmamı bekliyor gibisin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF ZAMANI {TEXTİNG}
Teen Fiction0556...: Bizim arkadaş birine aşık olmuş, bir baktım masadaki herkes bir aşk doktoru kesildi. 0556...: Sohbet etmeyi bıraktım, gözlerimi kapattım, düşündüm düşündüm... 0556...: Aşk dedim, acaba ne? 0556...: Cevabı merak ediyor musun? 0556...: Bu...