Dostlarım yepisyeni bölüm. Umarım severek okursunuz ve beğenirsiniz.
Bu çiftime de bayıldım, kafaları kırık. Aynı benim gibi.
Bölüm Şarkısı diye paylaştığım şarkılar bölümü yazarken dinlediğim ilk şarkılar oluyor genelde canlarım. Bağlantı aramayın ❤️
Bölüm Şarkısı: Clairo- Sofia
Medya: Love işleri :')
Yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayın çavolarım.
İyi okumalar❤️❤️
Vera:
Vera: Günaydın, bayılmışım.
Vera: Demek ki neymiş Çağan'cığım beni o kadar da iyi tanımıyormuşsun.
Vera: Çünkü beni çok iyi tanıyor olsaydın duygularını ifade ettiğin, hatta bana iyi davrandığını sezdirdiğin an alışacağımı bilirdin.
Vera: Bu aptallık mı, zavallılık mı, saçma bir umut mu bilmiyorum ama durum bu işte.
Vera: İlgi arsızı falan değilim, yanlış anlaşılmasın ama sadece
Vera: Her neyse, alıştım yani.
Vera: Özet bu KEŞDÖELXŞEXL (02.38)
Yanağımdan süzülen göz yaşımı elimin tersiyle silerek yatağımdan kalktım. Attığım mesajları geri çekmek geliyordu içimden ama bildirim çubuğundan okumuş olabilirdi ve geri çektiğim için ilgi arsızının yanı sıra korkak olduğumu düşünmesini istemezdim. Duygularını açma konusunda ve birinin bilmesi konusunda korkak olduğumu biliyordum, hatta kendim kabulleniyordum ama başkasının bilmesi beni küçük düşürecekmiş gibi hissettiriyordu.
Burnumu çekip ne yapacağımı kısa bir an unutarak kendi etrafımda döndükten sonra hala ayağımda olan ayakkabılarımı çıkarıp mutfağa doğru ilerledim. Salonda uyuyakalan ablamın üstüne pike örtüp açık olan televizyonu kapatarak mutfağa girdim. Buz dolabını açıp birkaç dakika önünde bekledikten sonra masada yarım kalan pizzayı fark ederek yarım kalmış şişe kolayı aldıktan sonra kapağı kapattım. Bir pizza dilimini dudaklarımın arasına, diğer dilimi elime alıp elimdeki şişeyle beraber yalnızlığa gömüldüğüm odama tekrar girdim.
Karanlık olan odamda yere oturup sırtımı yatağıma yaslayarak kola şişesinin kapağını açtım. Ağzımdaki pizza dilimini büyük uğraşlar sonucunda elimi kullanmadan yedikten sonra diğer dilimi insan gibi sakince yedim. Öğrenci olduktan sonra bulaşık çıkmaması için verdiğim uğraşlar sonucunda şişedeki koladan bir yudum aldığım an yatağın üzerinde duran telefonuma gelen bildirimlerle boynumu geriye doğru atıp başımı yatağa yaslayarak derin bir nefes aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF ZAMANI {TEXTİNG}
Teen Fiction0556...: Bizim arkadaş birine aşık olmuş, bir baktım masadaki herkes bir aşk doktoru kesildi. 0556...: Sohbet etmeyi bıraktım, gözlerimi kapattım, düşündüm düşündüm... 0556...: Aşk dedim, acaba ne? 0556...: Cevabı merak ediyor musun? 0556...: Bu...