Nie raz powtarzałam, że życie to ciąg niespodzianek...
Nigdy nie spodziewamy się tego co na nas czeka, tuż za rogiem, kiedy się obudzimy, bądź pójdziemy spać.
Czy miłość, która przyjdzie nam dana będzie piękna, bez kłótni, zwrotów akcji czy rozstań. Czy ona będzie tą jedyną?
Czy wszystkie przyjaźnie, które zawarliśmy zostaną z nami do końca?
Czy umrzemy w samotności?
Czy bliska osoba, będzie przy nas?Każdego dnia zadajemy sobie pytania, na których większość nie otrzymamy odpowiedzi.
Jedynie kto można je znać to sam wszechświat, gdyż jego zdaniem było napisanie dla nas scenariuszu.
—
1 lipca 2043r.
— Przeczytałam twoją opowieść.
— Iiii?— przeciągnęłam, będąc ciekawa opinii mojej mamy.
Blond włosa kobieta odłożyła mój rękopis na blat biurka i oparła biodro o jego kant.
— Był dobry— wypowiedziała z uśmiechem — nie wiedziałam, że masz taki talent.
— Na serio?
— Oczywiście. — potwierdziła — Troche wybiegłaś w inną historię mojego nastoletniego życia, ale podobało mi się to.
— Książki w dzisiejszych czasach mają większą sprzedaż jeśli świat mafii się w nich wkręci— stwierdzam— nie podoba mi się to natomiast ale tak już jest.
— Nie wiedziałam, byłam pewna, że książka musi mieć to coś, aby stała się bestsellerem.
— Za jego czasów tak było, jednakże teraz mafia przejęła rynek. Staram się to sprostać ale jest ciężko.
— Dasz radę wierzę w ciebie, on napewno też.
— Mam taką nadzieję, bo jak nie i znów go spotkam, będzie miał nie miłe powitanie — odpowiadam i prycham śmiechem, a kobieta dołącza do mnie.
Trzy lata temu los pokierował mnie na ścieżkę przeznaczenia.
I nigdy bym nie sądziła, że będzie on taka.Nie jestem w pełni szczęśliwa z tego powodu, ale równie nie jestem zła.
Pogodziłam się z takim losem.
Rolę daną mi było go kochać: teraz, jutro i na zawsze.
I tak pozostanie.
_____
Dziękuję wszystkim, którzy pozostali do samego końca "It's Complicated"
Historia Crystal, Michael'a oraz Josh'a nie będzie miała kontynuacji.
Nadszedł czas na nową powieść i nową erę:
The Last Touch.
Premiera 05.06.2023
Opis :Co się może wydarzyć kiedy twój szef przez przypadek da ci nie tą czerwoną teczkę...
Poznasz jego sekret, który skrywa już od dłuższego czasu przed wszystkimi i będziesz chciała znać jej każdy szczegół?
Wkroczysz w jego życie swoimi butami, wykorzystując poznaną zawartość dla swoich celów?
Czy być może oba z tych wariantów?
https://www.wattpad.com/story/336314278?utm_source=android&utm_medium=link&utm_content=story_info&wp_page=story_details_button&wp_uname=ZakreconaaJa&wp_originator=9GEEfVl48fSjNSoooiRYKHdckM%2FVG6GzKfBhMcp4VTZ%2FUiZ%2BLfLLqDLBeV7JzlpEZBkqSJT1bDfqF5Q%2FC0ZV5nC%2BysCMbjUd%2FPYApAbiVh4Tbc1l1cd3wkwp6UzS8v%2B1
CZYTASZ
IT'S COMPLICATED [ZAKOŃCZONE]
Teen FictionJako dzieci złożyli sobie przysięgę, że do końca życia będą przyjaciółmi. Jednak z wiekiem zdali sobie sprawę, że nie mogą jej dotrzymać.