14

61 9 47
                                    

Kısa kess diyerekten bu bölüm bitirdim dramı ben date yazmak istiom çünkü

haydin iyi okumalar yorum diye ağlamicam çünkü bi kişi dışında kimse yazmio o da benim ficlerin enayisi olmuş iyi ki var <3

iyi okumalar



Uyu uyan, uyu uyan içim dışıma çıkmıştı. Tam da bu nevrotik anlarımın arasında, ki burada dikkat çekmemiz gereken bir diğer nokta annemin odada olmayışı, aklıma gelen çok önemli bir anı ile telefona sarıldım.

"Alo Byun Baekhyun ile mi görüşüyorum?"

"Evet, siz kimdiniz?"

"Jungkook ben."

"Aaa selam Jungkook. Bir şey mi oldu?"

"Evet, konuşmak için ara beni demiştiniz ya."

"Tamam, dinliyorum seni."

"Buradan olmaz. Hastaneye gelseniz?"

"peki, ben birazdan orada olurum."

"Teşekkürler, bir de rica ediyorum anneme sizi benim aradığımı söylemeyin. Lütfen."

"Tamamdır, görüşürüz."

Telefonu kapattım ve tekrardan yatağın altına sakladım. Bir süre sonra annem elinde meyve poşeti ile içeri girdi. "Sana meyve aldım."

Sesimi çıkarmadan ellerimi izlemeye koyuldum. Ne güzel parmaklarım varmış benim bir sayayım bakayım 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 evet tam olması gerektiği kadar.

Ya yanlış saydıysam? Hadi baştan sayayım.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10.

1 2 ...

Birkaç kez parmaklarımı saydım stresim azalırken vakitte geçmişti. Odanın kapısı tıklandı ve beklediğim kişi içeri adımladı.

"Polis bey? Bir gelişmemi var? Neden geldiniz."

"Merhaba Ya Eun hanım. Ben Jungkook ile konuşmaya geldim."

"Konuşmuştunuz zaten."

"Şok etkisinde olduğu için konuşamadık aslında. Müsaade ederseniz."

Annem durdu, bana baktı ve bir şey demeden odadan çıktı. Baekhyun da yine yüzünde tatlı bir tebessüm ile ayak ucuma oturdu.

"Nasılsın, iyileşme var mı?"

"İlaçlarla falan daha iyiyim. Babam nasıl o iyi mi?"

"İyi. Sen ne konuşmak istiyordun?"

"Size o gün yaşanan her şeyi anlatacağım. Ben o sabah uyandığımda çok hastaydım. Böyle boğazım falan acıyordu. Babamda beni uyandırmak için yanıma geldi daha sonra hasta olduğumu görünce kahvaltı hazırladı ve gün içinde beni doktora götüreceğini söyledi.

Dedemin illa orada senin olman lazım dediği önemli bir toplantı olduğu için evden çıktı. Sonra ben uyumuşum o ara beni aradı dedi ki seni annen götürecek doktora. Hatta ben anneme biraz kırgın olduğum için pek istemesem de babam sorun olmadığını söyledi."

"Niye kırgınsın annene?"

"Şey, bir hafta önceydi galiba. Bir sabah annem bize geldi ve babamla kavga etti. Babamla ilgili bir ilişki dedikodusu duymuş, sanırım o sebeple. Kavga arasında babamı benimle tehdit etti. Onu senden ayırırım bir daha yüzünü bile göremezsin gibisinden. O yüzden."

JUNGKOOK'S DIARYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin