6

69 8 47
                                    

SELAMMM

KYK yurdunda yazdım o sebeple bol bol yorum yapın moral bulayım

iyi okumalarrrr<3

"Bu hafta biraz meşgulüz oğlum." Kahvaltı masasında bıdır bıdır konuşan babama baktım. Normal şartlarda ayılmak için çok çaba sarf etmesi gerekirken bu sabah haddinden fazla enerjikti.

"Ne gibi babacım?"

"Yarın akşam dedenlere yemeğe davetliyiz ardından hafta sonu için Kim ailesi ile sözleştik."

Ağzımdaki ekmeği çiğnerken bir yandan yarına dersim olup olmadığını düşünüyordum. Yoktu yarın etüt günü ama sorun olmaz.

"Tamamdır babiş."

Babam sofradan kalkmış ve yanağıma bir öpücük kondurmuştu.

"Uykulu bebek. Hemen kahvaltını yap sonra hazırlan. Bebiş seni, nasıl bakıyor boş boş."

Şirince sırıtmış ve hızlı hızlı yemeğimi yemeye devam etmiştim. Babam bu esnada tahminimce hazırlanmak için odasına çıkmıştı. Yarım saat sonra bende hazırdım ve zıplaya zıplaya merdivenlerden inerek aşağıya indim. Bugün yağmurlu olabileceği için şemsiyelerden birini çantama attım.

Ardından babamla arabaya bindik ve okul yoluma koyulduk.

"Bugün dershanede dersin var değil mi?"

"Evet. Fizik var."

Babam kafasını salladı. "Taehyung ile aranız nasıl? Aynı sınıftasınız diye biliyorum."

"İyi birisi ayrıca artık sıra arkadaşıyız."

"Ooo iyi anlaşmanıza sevindim."

Yolun geri kalanında bir sessizlik hakimdi. Okula geldiğimde babama el salladım ve arabadan indim. Yoğun bir gün beni bekliyordu.

***

"Hayır akıllım. O sorunun cevabı b olacaktı. Sen yanlış formülü kullanmışsın."

Jimin dediklerimle kaşlarını mümkünmüş gibi daha çok çattı.

"Öyle mi lan? Hadi iddiaya girelim kaybeden yemek alır. Cevap d olacaktı."

"Tamam girelim ben kendimden eminim."

"Hah ben değil miyim sanki."

Bugün okulda bir deneme sınavı olmuştuk. Ve Jimin ile kimyadaki sorulardan birisi üzerine derin bir tartışmaya girmiştik. Hatta öyle ki bu tartışma okul çıkış saatine kadar uzamış sınıf arkadaşlarımız gidin hocalara sorun dediğindeyse bunu reddetmiştik çünkü sonuçlarla görmek daha heyecanlı olacaktı.

"Otobüsle mi?"

"Evet dershaneye gideceğim."

"Tamamdır yarın görüşürüz."

Birbirimize el salladık ve ben kulaklıklarımı takıp durağa ilerledim. Otobüste hayatta kalma maceramdan sonra dershaneye ulaşmıştım.

Sınıfa ilerlerken bazı endişelerim vardı. Bu ilk kez A grubu ile derse gireceğim bir gündü. Ya sınıfta olduğu gibi burada da bana bir tık soğuk davranırlarsa. Neden bilmiyorum ama okulda insanlar bana karşı soğuktular. Sanırım bunun sebebi son yıl gelmiş olmam olabilir. Ya Taehyung dün sıra arkadaşım ol derken bana şaka yaptıysa.

Offff sakin ol ve sınıfa gir.

Sınıfa girdiğimde direkt olarak Taehyung'u gördüm. Görmemem imkansızdı. Öğretmen kürsüsü tarafında en önde oturuyor. Taktığı gözlükleri ve dik duruşu ile tüm dikkatleri üzerinde topluyordu. Beni görünce gülümsedi ve elini salladı.

JUNGKOOK'S DIARYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin