GELDİM İSTE DOSTUM YÜZÜN GÜLSÜN BEEE
NABERSİNİZ
FİNALLER BİTTİ GERİ DONDUM CAAAT DİYE
BU DATE BOLUMU GUZEL DE OLDU
DEVAMİ GELİCEK BU BÖLÜMÜNİYİ OKUMALAR
NOLUR YORUM YAPİN 😭
Uyuşukça yatakta döndüm ve babamın olduğu tarafı elimle yokladım. Boştu, benden önce uyanmış olmalıydı.
Davanın üstünden bir hafta geçmişti. Bu süreçte babam medyayı susturmuş, izinsiz bir şekilde fotoğrafımı paylaşan her haber ajansına dava açmıştı. Ben biraz korktuğum biraz da şımarıklık yapmak istediğim için hala babamla uyuyorum.
Taehyung, bu süreçte neredeyse her gün beni görmeye gelmişti. Ayağım yavaş yavaş iyileştiği için artık bu haftadan itibaren okula gidebilirdim.
"Günaydın yakışıklım."
"Günaydın babiş."
Tekrardan eski yerine uzandı. "Luna noonan aradı. Bugün beni dışarı çıkarmak istediğini söyledi ama ben seninle evde kalacağım."
"Hayır dışarı çık lütfen. Zaten bir haftadır dip dibeyiz. Korkmanı gerektirecek bir şeyde yok artık. Nefes al biraz. Ben de sevgilimle vakit geçiririm hem."
"Sorun olmaz değil mi?"
"Yok olmaz."
"Tamam o zaman kahvaltıdan sonra yazarım ben ona."
Telefonumu çıkardım ve tiktoka girdim. Bir süre babamla yatakta tiktok izledik. Ben acıkınca kalktı ve kahvaltı hazırlamak için aşağı indi. Babam şu aralar şımarmama izin veriyor ve benden çok da bir şey istemiyordu.
Bazen gözlerime bakıyor ve ardından bana sıkıca sarılıyordu. Öyle anlarda ağlamak istiyordum. Geceleri uyuduğumu düşündüğü anlarda benim için Tanrıya dualar ediyor ve iyi olduğum için şükrediyordu. Kolay bir olay yaşamamıştık ama toparlanıyorduk. Birbirimize sahip olduğumuz sürece de ayakta kalmayı başarırdık.
Ben biraz daha tiktok izledim babam aşağıya çağırdı ve güzelce kahvaltımızı ettik.
Kahvaltıdan sonra ikimizde manitaları aradık. Yani ben aradım. Babam ve Luna noona arasında ne var bilmiyorum.
"Günaydın Mi Amor."
"Günaydın darling, nasılsın?"
"İyiyim, tembellik yapıyorum. Sen nasılsın?"
"İyiyim bende. Bugün babam dışarı çıkacak biz de buluşalım mı? Hiç baş başa vakit geçiremedik şu süreçte."
"Canımın içi. Sen iste yeter. Ayağın iyi değilse evde de takılabiliriz."
"Birazcık sızlıyor ama dışarıda çıkmak istiyorum."
"O zaman şöyle yapalım; Han nehrinin oralarda takılalım sonra eve geçeriz. Kendini hırpalamanı istemem sınav yılı."
"Olur. O zaman ben hazırlanıyorum. Orada buluşuruz."
"Tamamdır. Baybay."
Telefonu sırıtarak kapattım. Eş zamanlı olarak babam odaya girdi.
"Ay jungo ne giyeceğim ben?"
Derin bir nefes aldım. Kim evinde date hazırlığı başlasın.
***
Babamın benden yüzük çalması ve benim babamın parfümünü gasp etmem gibi olayların yaşanmasının ardından hazırdık ve arabadaydık. Babam, beni Han nehrine bıraktıktan sonra Luna noona ile buluşacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUNGKOOK'S DIARY
FanfictionMerhaba Ben Jungkook, yakın bir zamanda babamla Amerika'dan Kore'ye taşındık. klasik bir lise son sınıf öğrencisiyim. Ha bir de galiba babamın iş ortağının oğluna fena vuruldum.