Merhaba sizinle bir şey konuşmak için geldim.
Rica ediyorum okuyun çünkü bu benim için çok önemli bir konu.
Bildiğiniz üzere blackswan ile fic serüveninde yerimi aldım ama içimde bazı sıkıntılı düşünceler var.
Bunlari sizinle paylaşmak istiyorum biraz uzun olabilir ama bahsedeceklerim buradaki yazı surecimi etkileyen konular.
Ben Wattpadi çok eskiden beri kullanıyordum ilk bxb kurgulara taekook kurgulariyla rastladım. Bu yeni evren çok heyecan verici olduğu için süzgeçsiz bir şekilde her türlü kurguyu okudum.
Bazılarını okurken, bazılarını okuduktan sonra ne kadar rahatsız edici özellikleri olduklarını fark ettim. Benim akibetimin de bu şekilde olmasını istemiyorum.
Bakın ben kendi hayatımda da edebiyatla çok fazla içli dışlıyım. Buraya urettigim içeriklerin dilleri fark ettiyseniz birbirinden farklı. Çünkü ben buraya biraz da farklı yazım şekillerini deneyimlemek için yazıyorum. Yazmayı çok seviyorum ve ilk defa yazarken okuyucu olan kişilerle bu kadar içli dışlı olduğum bir mecradayım inanın bu hataları anlamak için çok kıymetli.
Uzatmadan asıl meseleye geleyim. Ben hiçbir zaman hiçbir eylemi birinci kişilerin ağzından duymadan inanan bir insan olmadım.
Taekook ikilisi de buna dahil. Bilmiyorum belki de bu fikir bana okuyucu kaybettirebilir ama gerçek bu.
Bu sebeple yazılarımda çok hassas olmaya ve cinsel içeriklere girmemeye çalışıyorum. Çünkü işin sonunda onlar Kim Taehyung ve Jeon Jungkook.
Haklarında kendilerinin paylaştıklarından daha çok şey bilmediğimiz iki sanatçı. Her şeyden önce iyi birer grup arkadaşı.
Bu ship olayı tamamen dinleyicilerin fikirleri doğrultusunda ortaya çıkan bir şey. Gerçektir değildir bilemem. Dediğim gibi körü körüne inanıp savundugum bir ship değil sadece bxb hikayelere bu ikili ile başladım ve kurgularimi bu doğrultuda yönelttim ki ilk başta blackswan'ı ikilinin ismini kullanmadan yazacaktım.
Bu yüzden çok hassasım, GERÇEKTEN VAR OLAN VE İLİSKİ DURUMLARİ HAKKİNDA HİÇ BİR FİKRİM OLMAYAN İKİ KİSİ HAKKİNDA KURGU YAZİYORUM.
Eğer çizgiyi aştığımı. İkiliden birini belli bir kalıba soktuğumu, rahatsız edici ögeler yazdığımı gören olursa gelin ve benimle konuşun. İnsanız hepimiz hata yaparız.
Tabii ki de isteyen istediği kurguyu yazsın ama Jeon Jungkook ve Kim Taehyung gerçekten varlar.
Aşıklar mı yoksa arkadaşlar mı bununla ilgili hiçbir fikrimiz yok ben bu hassasiyet ile yazmaya çalışıyorum.
Öbür şekilde yazan hiç kimseye de lafım yok o onların kurguları ki bazıları benim de hayranlıkla okuduğum kurgular ama benim kurgularimin gidişatı bu şekilde.
Bu yüzden tekrar ediyorum, rahatsız edici ögeleri benimle paylaşın. Sizi engellemem, terslemem, özelden konuşur ve netlenecek bir şeyler varsa netler, düzeltilmesi gerekeni düzeltiriz.
Bundan kastım kurguya müdahale değil bu çok ince bir çizgi lütfen bunu ayırın.
Sizleri seviyorum. Vaktinizi ayırdığınız için teşekkürler.
Kendinize cici bakın. <3(Bu yazı tüm kurgularimda yayınlanacaktır.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUNGKOOK'S DIARY
FanficMerhaba Ben Jungkook, yakın bir zamanda babamla Amerika'dan Kore'ye taşındık. klasik bir lise son sınıf öğrencisiyim. Ha bir de galiba babamın iş ortağının oğluna fena vuruldum.