22

39 7 25
                                    

Hiç utanmam yok bu yaz bu hikayeyi bitireceğim dedikten iki ay sonra yeni bölüm atarken

İyi okumalar sevgiler



"Ben Yugyeom ile birlikte evde yiyeceklerimizi hazırlayayım. Siz de alışveriş yaparsınız, uyar mı?"

Bahhiyyih'in dediği ile kafamı salladım. "Olur ama çok ağır şeyler yapmayın olur mu? Akşam içeceğiz ya."

"Merak etme Kook, domates soslu makarna yaparım. Yugi'de salata hazırlar hem de ton balıklı."

"Ohh süper." Elimdeki cips paketini tezgaha bıraktım. Ve Bahiyyih'i mutfakta bırakarak odaya ilerledim.

Taehyung ve Kai üstlerini değişiyorlardı. "Hadi çabuk giyinin sizi bekliyoruz Jimin ve Yoongi ile hızlanın."

Kai atlet bodysini düzeltip ayağa kalktı. "Bahiyyih?"

"O, Yugyeom ile akşam yemeği yapacak." Kai düşünceli bir şekilde kafasını salladı ve bir şey demeden odadan çıktı.

Ben çok da umursamadım, kendimi Kai'nin yatağına atıp duştan çıkmış sevgilimi izlemeye koyuldum. Hala belinde havlusu ne giyeceğini düşünüyordu.

"Ne giysem?"

"Sana her şey yakışır Darling."

Kafamı sağa yatırdım ama çok değil böyle hafiften hani seksi ama cilveli gibi anladınız işte. Ayağımı çıplak ve nemli bacağında yukarı doğru sürte sürte ilerlettim.

Benim alık sevgilim ise bu şehvetli diyebileceğimiz hareket karşısında kedi gibi sıçradı.

"Ay aklım çıktı Jungo." Elini çıplak göğsüne koydu ve bana baktı. Göz devirdim bu haline yeter ama bu haremlik selamlık yaaa.

"Ay aman aman, sevgilim bana cilve mi yapmış. Yerim seni Mi Amor."

Üstüme yürüdü ve ellerini benim ellerimin yanına koyarak yatakta beni yatar pozisyona soktu. Enseme bir öpücük kondurdu.

"Bizi bekliyorlar sevgilim."

"O zaman öpmeyi bırakman lazım."

Suratımda farklı yerlere öpücük kondurmaya devam etti. İlginin keyfini çıkardım. Ellerimle sırtında ve omzunda turladım. Derken kapı çat diye açıldı.

"BAŞLAYACAĞIM AŞKINIZA! JUNGKOOK GİT ŞU ÇOCUKLARA BAK DİYORUZ BEYFENDİYİ YATAĞA ATIYOR."

Taehyung, üstümden panikle kalkarken havlusuna tutundu. Bende aynı şekilde üstümü başımı düzelttim.

"Jimin kapıyı çalsana altımda iç çamaşırı yok."

"Sorunda bu ya şimdiye giymiş olman lazım İT HERİF GİYİN ÇABUK JUNGKOOK ÇIK ŞU ODADAN."

Ben tıpış tıpış odadan çıktım. Yoongi kapının dışında ayıplar bir şekilde bana bakıyordu.

"Ay ne var be. İlişki de yaşanır böyle şeyler yaşasan bilirdin."

"İlerle."

Kapıya gittim ayakkabılarımı giydim. En sonunda çıkmaya hazırdık.

"Ben Jimin ile içkileri alayım. Siz atıştırmalık alın. Sizin yiyişmenizde kaybettiğimiz vakti bu şekilde telafi edelim."

"Ya ne alaka?"

Taehyung kaşlarını çata çata konuştuğunda bende kafamı salladım.

"Aynen öyle çok abartıyorsunuz, iki öptük birbirimizi."

JUNGKOOK'S DIARYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin