SELAM
iyi okumalar<3
Sırıtarak telefonu arka cebime sıkıştırdım. Taehyung ile yemek yedikten sonra üstümü değişmek için odaya çıkmıştım o ara babamın attığı mesaj ile dünyalar benim oldu.
Neşe içinde hoplaya zıplaya mutfağa ilerledim. Manitaya kutlu haberi verme vaktiydi.
Taehyung, bulaşıkları makineye diziyordu. Eğilmiş ve kalçası dışarı çıkmıştı.
Elimi geriye gerdirdim ve tüm gücümle vurdum. Ses mutfakta yankılanfı.
"KİM JUNGKOOK"
O kalçasını tutarken ben kahkaha koyverdim.
"Bu neydi şimdi?"
Tezgaha oturdum ve bacaklarımı sallamaya başladım.
"Hatırlarsan seni eve getirirken kırbaçla ilgili bir şeyler söylemiştim."
Baldırlarımı okşayarak bacaklarımın arasına girdi.
Ellerini belime yerleştirip boynuma derin bir öpücük bıraktı. "Hım hatırlıyorum galiba."
Yakınlığı ve sesinin derinliği ile gözlerim kapanırken kollarımı boynuna doladım.
"Babam bu gece gelmeyecekmiş. Biz de mi kalsan?"
"Buna çok sevinirim bebeğim."
"O zaman yavaştan yukarı mı çıksak?"
Tüm cilvemi ortaya koyuyordum. Bu halimi ben bile tanıyamazken nasıl böyle bir dönüşüm yaşadığımı belki daha sonra düşünebilirim.
"Aslına bakarsan mi amor, önce temizlik. Hadi bakalım Kim Jungkook, mutfağı bok götürüyor. O oturduğun fayansı güzelce sil bakayım."
Hızla geri çekilip makinenin başına dönerken tüm ortamın içine etmişti.
Bu çocuk harbi mi ya?
Oflayarak tezgahtan geri indim.
"Az oldu o, götünü koparacaktım en başında."
"Sus sus, dersleri de saldık iyice. Madem bu gece boşuz bir deneme patlatırız."
Omuzlarım hayal kırıklığı ile çöktü.
"Taehyung, ciddi misin?"
"Aşkım, okulda bir hafta gerisin farkındaysan. Sınav yılımızdayız, seneye oynaşırız aşkım. Dur ben babamları arayıp haber vereyim."
Mutfaktan çıkarken isteksizce bezi fayansa sürdüm. O gelene kadar yalapşap işimi hallettim.
Daha sonra odama çıktım. Gerçekten kafasını koparacaktım bu çocuğun.
Yatağıma yatıp tiktoka girdim. Amaçsızca kaydırıyor ne izlediğime bile bakmıyordum.
Bu sırada Taehyung odaya girdi. Hiç pas vermedim. Bu gece tüm domuzluğum ile onun keyfini kaçıracaktım.
Madem o gıcıklık yapıyordu ben daha gıcık olurdum.
Stay toxic.
Ayağa kalktım ve çalışma masama adımladım.
"Eksen yayınları var bende. Bu baya zor bunu yapalım. Sayacı ayarlıyorum."
Arkama bile dönmeden domuz gibi bir sesle dümdüz konuştum ve sandalyeme kuruldum.
Arkamdan bana sarılan kollar ile durakladım. Taehyung'un dudakları boynuma sürtünüyordu.
"Mi amor, senin bu saflığınla ne yapacağız?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUNGKOOK'S DIARY
FanfictionMerhaba Ben Jungkook, yakın bir zamanda babamla Amerika'dan Kore'ye taşındık. klasik bir lise son sınıf öğrencisiyim. Ha bir de galiba babamın iş ortağının oğluna fena vuruldum.