20

45 6 28
                                    

HESABIN ŞİFRESİNİ HATIRLADIM ÇOK ŞÜKÜR

NABERSİNİZ DLŞSDAŞSLKD BENİM YÜZSÜZLÜK HALİS Mİ???

neyse aşkolar olur öyle bazen de böyle

iyi okumalar <3



"Call me Rover Rover Rover, Im coming over over."

Gün yeni ayıyordu, Busana'a bir saatlik yolumuz kalmıştı. Arabayı Yoongi sürüyordu ehliyeti olan tek kişi o ve bu sebeple sıkça mola vererek ilerledik.

Tatil planımıza arkadaşlarımızı da dahil etmeyi karar verdik, hep beraber kafa dağıtmayalı uzun süre olmuştu.

Önde Jimin oturuyordu. Arkada ben, Taehyung ve Yugyeom oturuyorduk. Heuning ikizler bize daha sonra katılacaklarını söylediler aslında iyi de oldu yoksa arabaya sığamayacaktık.

"İleride dinlenme tesisi var bir şeyler yiyelim mi? Böylece aparta vardığımızda direkt uyuruz." Taehyung'un sorusu ile direkt kafamı salladım.

"Olur biraz acıktım zaten." Jimin ve diğerleri de onu onaylayınca Yoongi tesise giriş yaptı. Canımız çıkmış bir şekilde arabadan indik ve uyuşan yerlerimizi açmak için gerindik. Taehyung elimi kavradı,

"Biz biraz yürüyeceğiz siz sipariş verin isterseniz." Cevaplarını bile beklemeden arkasını döndü ve geniş alanda yürümeye başladık.

"Her yerim tutulmuş anasını satayım."

"Sorma Mi amor mahvoldum ben de."

Biraz daha yürüdükten sonra Taehyung beni tırların park ettiği alana doğru çekiştirmeye başladı.

"Tae napıyorsun? Tenha tenha yerlere götürüyorsun beni, bak ben pis fikirli bir herifim."

İki tırın arasına girdikten sonra beni tırlardan birine yasladı ve kollarını iki yanıma koydu.

"Sevgilim kusura bakma ama tüm yol fena bir şekilde öpesim vardı seni."

Kıkırdadım ve büyük bir mutlulukla dudaklarına uzandım, biraz orada oynaştıktan sonra abartmamaya karar vererek hızla dinlenme alanının yemek kısmına ilerledik.

Bizimkileri önlerinde yemek artıkları bir şeyler içerken bulduk.

"Biz yedik bitti valla." Yugyeom'un dediği ile Yoongi güldü "Belli ki onlar da bir şeyler yemişler Yugi."

Fal taşı gibi açılan gözlerim ile Taehyung'a döndüm. Tamam evet biraz dudaklarımız şişmiş evet kızarmışız da ama olsun niye lafını ediyorsunuz ki.

"Niye utandırıyorsun bebiş tavşanı."

Yüzüm ekşidi ve hepimiz aynı anda öğğğ diye bağırdı "Bebiş tavşan mı?" sonra hepimiz güldük.

"O kadar kabasınız ki! Başta sevgilim." Alınmış gibi yapsa dahi bıyık altından gülüyordu.

"Aşkım beklemiyordum bana bebiş demeni ve ekstra olarak tavşan eklemeni."

Bir şey demeden garsona el etti. "Ne yapayım ben de böyle bir aşığım."

Siparişlerimizi verdik ve biraz daha sohbet ettik bizde yemeğimizi yedikten sonra tekrardan yola koyulduk. Yolculuk sessiz geçti zaten bende bir süre sonra Taehyung'un omzunda uyuya kaldım.

***

Sabaha karşı eve vardığımızda hepimiz bayılmıştık, uyandığımızda çok çabuk bir şeyler atıştırıp kendimizi sahile attık.

JUNGKOOK'S DIARYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin