10. Fekete furgon

38 5 0
                                    

Han

Elkezdtük elfogyasztani az általunk készített ételt. Őszinte leszek. Ahhoz képest, hogy Chanon és Lixen kívül senki se egy mester szakács ez kimondottan jól sikerült.

Végignéztem a társaságon. Mindenki beszélgetett, nevetgélt. Egy valaki nem mutatott semmiféle reakciót. Minho szótlanul ült és mintha valamin nagyon töprengett volna. Felálltam és mögé osontam.

-Minho?-ahogy hozzáértem a vállához összerezdült, majd kissé meglepődve vizslatott.

-Igen?-kérdezte összezavarodva.

-Semmi, csak annyira elbambultál, hogy aggódni kezdtem miattad. Min gondolkodtál ennyire?-érdeklődtem.

-Ohh. Hát csak fura érzésem támadt, de valószínűleg csak képzelődöm.-vakarta meg a tarkóját.

-Értem. De ha bármi baj van szólj! Ne legyél olyan, mint Chan hyung!-fenyítettem be. Jó ez viccnek is rossz.

-Mi van már megint?-kapta felénk a fejét az imént említett.

-Semmi hyung! Éppen Minho hyungnak magyaráztam, hogy még véletlenül se legyen olyan, mint te voltál.-nevettem.

-Ez most szíven ütött..Így szerettek ti?-tette drámaian a kezét a szívére.

-Chan légyszi ne! Ne vedd át Hyunjintól a drámázást, belőle egy is elég!-motyogott vigyorogva Min.

-Hé! Gonoszak va...-nem tudta befejezni a mondandóját, mivel egy kocsiajtó becsapódását hallottuk.

A hang irányába kaptuk a fejünk. Amit láttam nem akartam elhinni. A múltkori fekete furgon hajtott el villámsebességgel a házunk előtt. Összeakadt Minhóval a tekintetünk egy pillanatra. Az a nézés, a szemei mindent elárultak.

-Komolyan ilyen nincs! Hogy a jó ég...-Chan nagy levegőt vett, hogy ne boruljon ki ennél is jobban.

-Azok a szemetek! Mi bajuk van ezeknek velünk!?-ütött a kerítésbe Changbin.

-Nem éri meg! Ne árts magadnak!-fogta le a kezét Minho.

-De...-kezdtett volna el valamit, viszont nem találta meg hozzá a megfelelő szavakat.

-Pszt! Halljátok ezt?-csitított el mindenkit Lix.

-Mintha valaki nyöszörögne..-állapította meg I.N.

-Nézzük meg!-indult el Seungmin a hang forrása felé.

-A rohadt...Gyertek ide!-ordította el magát Changbin.

Amikor odaértünk nem hittünk a szemünknek.

Veszélyben is együtt-Stray Kids ff. (Befejezett)Where stories live. Discover now