44. Kezdődik a móka

19 4 7
                                    

Chan

Nem tudom ki volt ez a srác, de annyi biztos, hogy elég fura. Ki tud ilyet kitalálni? Meg egyáltalán mért riasztja el az embereket? Nem hogy örülne, hogy van egyáltalán valaki, aki beteszi ide a lábát.

-Ha túlélem ezt az egészet felkeresem a srácot és agyon csapom!-sziszegte Han.

-Ne légy már ilyen morci, tök jó buli lett volna.-lökte vállon Minho.

-Szerencsére csak lett volna. Viszont így sincs semmi humorom bemenni ebbe a kastélynak csúfolt rozoga épületbe.-húzta el a száját.

-Hyung ne csináld már! Nagyon jó lesz hidd el!-csimpaszkodott a karjára Jeongin.

-Ha te mondod..-vont vállat beletörődve.

-Juppiii akkor siessünk!-rántotta maga után az idősebbet, úgy hogy az majdnem orra esett a saját lábában.

-Cukik.-vigyorgott rajtuk Lix.

-Csak hozzák a formájuk. Lökött egy páros.-szólalt meg Seungmin is.

-Hát okés, akkor egy verseny a bajáratig?-vetettem fel az ötletet nevetve.

-Benne vagyok!-vágta rá egyből Changbin.

-Mi is!-vigyorgott Seungmin kihívóan. Néha nagyon meglepő dolgokat rud produkálni.

-Akkor run!-húzott el mellettünk Hyunjin.

-Az a hatökör!-pislogott hitetlenkedve Minho.

-Amúgy én ezt csak viccből mondtam...-közöltem velük a tényt.

-Így jártál.-kezdett el Bin teli erőből rohanni.

-Hát akkor pá Chan!-csatlakozott hozzá Minho, és Seungminék is.

-Na szép!-sóhajtottam.

Utánuk iramodtam. Egy pillanat alatt utolértem őket. De az ajtótól kb 2 méterre megálltam, hogy nekik legyen sikerük. Persze ezzel is csak idegelni szerettem volna őket. Nehogy már csak ők vigyenek mindig az őrületbe.

-Christopher!-kezdett el ilyesztően közelíteni Changbin barátom.

-Igen?-néztem rá ártatlanul.

-Te hülye kenguru!-csapott vállon.

-Héé ezt most mért?-játszottam meg magam.

-Hyunjin megfertőzött, vagy mi?

-Kikérem magamnak!-tette karba a kezét az említett.

-Fejezzétek már be, és gyertek, ha már rábeszéltetek erre az egészre!-morgolódott Jisung az épület ajtajában.

-Megyünk már!-kiabáltuk egyszerre.

-Akkor mehet?-kérdeztem a kilincset markolva.

-Igen!-válszolta a többség.

-Akkor rajta!-benyitottam.

Ìgy első pillantásra nem tűnt olyan szörnyűnek. Kissé barlanghoz hasonlítóak voltak a falak, néhol valami piros izé csöpögött le, gondolom vért akartak ábrázolni. A tető hát elég magasan volt, ugyanis emeletes az épület.

-Na és innen hová?-kérdezte Felix.

-Ott egy alaprajz szerűség.-mutatott Hyunjin a falra.

-De jó szeme van valakinek.-kötekedett Minho.

-Szégyen hogy macska létedre neked nem.-vágott vissza.

-Ezt kaptad cicafiú.-röhögött Jisung.

-Akkor legyen ekkora szád, amikor egyedül hagyunk valami eldugott helyen!-csitította el egy pillanat alatt  a fiatalabbat.

Veszélyben is együtt-Stray Kids ff. (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora