09. Mi lesz még itt?

44 4 2
                                    

Író

A nyolc srác vidáman végezte a neki kiszabott feladatot. A zene még nagyobb kedvre derítette őket. Egyre felszabadultabb és lazább lett a légkör körülöttük.

És bár hiába voltak külön választva a veszekedősek egymástól, ez nem akadályozta meg őket, hogy ne piszkálódjanak.

-Hey Hyunjin!-kiabált a szőke felé Minho. Az említett elsőnek érdeklődve, majd fujtatva elfordult az idősebb irányából.-Hé! Naaa ne hisztizz! Csak viccelődök te lökött!-nevetett.

-Légyszi máskor tartsd meg magadnak a vicceidet!-puffogott Hyunjin.

-Dolgozhatnátok a vita helyett!-szólt rájuk Chan.

-Lix ezt én nem hiszem el!-visított fel Han. Mindenki ilyedten fordult felé, Chan ijedtében eldobta ami a kezében volt.

-Jisung, mi a jó ég történt?!-kapkodta idegesen a tekintetét össze-vissza.

-Lee Felix volt olyan kedves és rámcsapta a hideg vizet!-próbálta kicsavarni a ruhájából a vizet.

-Veletek sose lehet egy nyugodt, szívroham mentes napom?-fogta a fejét Changbin.

-Áh velük ez képtelenség.-kuncogott Seungmin.

-Seungmin te áruló!-bokszolta oldalba Ji.

-Most mi van? Ez az igazság.-vont vállat nevetve.

-Jól van, mostmár mindenki induljon a dolgára!-hesegette szét őket Chris.

Nyugodtan telt az idő. A kisebb piszkálódások nem maradtak el természetesen, szép is lenne.

Minho

Miután Chan elküldött a dolgunkra, újra neki láttunk a tennivalóinkhoz. Tudom, hogy nem nézünk ki 18-22 éveseknek, de hát ez van. Ilyenek vagyunk. Ha komoly dologról van szó természetesen nagyon komolyan vesszük, de úgy átlagban inkább élvezzük az életet.

Aránylag az egész sütés zökkenő mentesen ment. Röpke egy óra alatt elkészült az összes étel. A drámás gyerek is pont kész lett az összes üdítő, és koktél elkészítésével.
Bevittük az összes olyan cuccot ami már nem kell, majd megterítettük a műanyag asztalt.

-Hm..Az illata valami isteni!-szippantott bele Jeongin az enyhén fűszerezett ételből kiáramló gőzbe.

-Jó szakácsaim vannak.-húzta ki magát büszkén Chan.

-Na itt vannak az italok is.-tett le egy nagy tálcányi üdítőt Hyunjin.

-Azta! Ezeknek nagyon jó az összeállítása!-csodálta meg a kékes színű innivalókat Felix.

A beszélgetés többi részére nem igazán figyeltem, mert egy furcsa érzés kerített hatalmába. Nem tudtam megmagyarázni, de éreztem, hogy valami fog történni.

Ekkor még nem is gondoltam, hogy mennyire jó a megérzésem.

Veszélyben is együtt-Stray Kids ff. (Befejezett)Where stories live. Discover now