Chan
-Szóval így állunk Park Jimin?
Az említett "idegen" egy pillanatra lefagyott. Várakozva figyeltem minden egyes mozdulatát, reakcióját.
-Jimin?!-fordult felém értetlenül Minho.
-Pontosan. Nem igaz?-vontam újból kérdőre a majdnem teljesen hófehér ruhába öltözött fiút.
-Szóval lebuktam.-mosolyodott el.-Hát jó, akkor fölösleges tovább álcáznom magam.-egy mozdulattal kapta le magáról a fehér, viszont néhány helyen vérfoltos öltözékét. Majd az arcát takaró kissé átlátszó, de ugyanúgy fehér anyagot is letépte.
-Mi a fenét keresel te itt?-szólalt meg felbátorodva Han.
-Amint látható itt dolgozom, ez a munkám.-mutatott körbe.
-Munkád, mi?-nevetett Seungmin.-Kérlek, azért ennyire ne nézz sügérnek minket.
-Miért mi a problémád vele Minnie?-kérdezte kissé mélyebb hangon. A hideg is végig futott a gerincemen.
-Ne játszd a jófiút hyung! Inkább adj magyarázatot a kérdéseinkre!-tette karba a kezét Changbin.
-Ne osztogass csak úgy parancsokat, mintha cukorkák lennének!-sóhajtott.-De halljam, mire vagytok kíváncsiak?-dőlt a korlátnak, ami ezúttal nem mutatott semmilyen reakciót.
-Akkor vágjunk a közepébe. Van bármilyen kapcsolatod a bandával?-kérdeztem mélyen a szemébe nézve.
-Utálom a szemed!-nyers kijelentése nem kis meglepettséget okozott.
-Ne terelj! A kérdésemre adj választ hyung!-az idegesség egy pillanat alatt elfogott.
-Neki is ugyanilyen a pillantása.-fintorodott el.
-Megkérdezhetem, hogy mégis ki a fenéről van szó?-pislogott Lix zavarodottan.
-Olyan mintha az ember lelkének mélyébe látnátok azzal az idegesítő szempárral.-húzta össze a szemét.
-Ennek mi baja?-suttogott nekem Hyunjin.
-Ezt én is tudni szeretném.
-Hagyd már ezt a sok félre beszélést! Válaszolj a kérdésünkre!-mordult fel idegességében Bin.
-Ha azt mondom, hogy van mi lesz?-méregetett kihívóan.
-Akkor a rendőrség utasítására elkell fogjunk titeket.-válaszolt Jeongin amin mindenki meglepődött.
-Oh egészen hogy felnőttél ez alatt a néhány nap alatt.-mosolyodott el féloldalasan.
-Ugyanmár Hyung, Innie mindig is ilyen volt. Te vagy az aki nem ismeri eléggé!-vágta hozzá a szavakat Felix.
-De felvágták a nyelved pöttyös!-egy ismeretlen hang tulajdonosa közelített felénk.
-Mi a?!!-szólalt meg egyszerre Jeongin és Felix, majd egymásra néztek.
-Srácok, mi történt?-kérdezte Han idegesen.
-Te meg mi a jó égért jöttél ide?!-rivallt Jimin egy nálam magasabb, felnyírt sötétbarna hajú, tetovált fiúra.
-Hogy legyen mit kérdezned! Nem mindegy az neked?-lökte meg a kisebbet.
-Idióta! Kileszel nyírva!-tépett kínjában fekete hajába Jimin.
-Nyugodj már le! Tudom mit csinálok.-forgatta meg a szemét.
-Fogjátok már be! Most azonnal magyarázza el valaki, hogy ő mit csinál itt!-fordult Lix teljes testtel az idegen felé.
-Te ismered őt?-kérdeztük egyszerre Changbinnal, Hannal és Minhoval.
-Ó tényleg, ti már találkoztatok.-vigyorodott el Jimin.
-Azt ne mondjátok, hogy ez az alak is Jimin hyunggal van..-sokkolódott le Felix.
-Héhé! Mi a fene van már?-kérdezte a tekintetét kapkodva Minho.
-Az van hyung, hogy ez a srác volt a masszőrünk!-túrt kínjában a hajába Jeongin.
-Hogy mi? Ő?-kérdeztem nagyra nyílt szemekkel.
-Üdv újra Felix, Jeongin.-mosolyodott el a tetovált.
-Nekem ez már sok egy napra! Haza akarok menni animézni!-nyafogott Hyunjin, majd levágódott a földre törökűlésbe. A lábára könyökölve figyelte a földet, közben pedig motyogott valamit.
A feszült légkör oszlani kezdett. Először csak kuncogtunk rajta.
-Most meg mi bajotok? Az előbb még itt idegeskedtek, most meg rajtam vihorásztok. Valami vicces van rajtam? Nőtt mégegy fülem vagy mi a fene?-kezdett el az említett testrészénél tapogatni.
Eddig bírtuk. Mind nevetésben törtünk ki. Hálás vagyok neki, ugyanis ezután már sikerülni fog ép ésszel gondolkodnom. Észrevettem, hogy Jimin és a másik távolodnak, a sötétség egyre jobban elnyeli őket. Mintha mosolyogtak volna, bár ebben nem vagyok biztos. Nem sokkal később Seungmin hirtelen megszólalt.
-Megléptek.
-Hagy menjenek!-mosolyodtam el.
-Megbolondultál?-kiabált rám Minho.
-Shh!-csitítottam el.-Csak ésszel emberek!-kacsintottam.
Úgy érzem mintha egészen kicseréltek volna. A jópár órával ezelőtti énem tuti nem lett volna ilyen merész.
-Nahát Chan!-csodálkozott Changbin.-Hol maradt a babusgató, ovóbácsi Chanunk?
-Ha ha ha! Nagyon vicces vagy.-forgattam meg a szemem.
-Beszéltem vele, és jobb belátásra jutott.-vont vállat Hyunjin.
-Oh, vagy úgy. Ebben az esetben köszönjük!-vigyorodott el Minho.
-Akkor folytatjuk?-kérdeztem.
-Naná!
ESTÁS LEYENDO
Veszélyben is együtt-Stray Kids ff. (Befejezett)
Fanfic8 srác vidáman él együtt. De ez meddig lesz így? Semmi sem tart örökké. Ez egyaránt igaz jóra és rosszra.