Chan
-Menjünk először vattacukrot vennii!-csillant fel mégjobban Jeongin szeme.
-Utána üljünk fel arra a nagyon magas hullámvasútraa!-kezdett el tapsikolni Han.
-Kajálás után ez biztos jó ötlet lesz?-kérdezte Changbin felvont szemöldökkel.
-Binnek igaza van, ha most akartok valamit enni minimum negyed órát várjatok a szórakozással!-szóltam a túlságosan felpörgött társaimra.
-De naa!-nézett mérgesen Innie.
-Jó, aztán ha visszajön ne mondjátok, hogy nem szóltunk!-vontam vállat.
-Ezazz, gyertek ti is Lix, Seungmin!-ragadta meg a fiatalabbak karját Jisung.
-Na hát ezek jól itthagytak minket.-pislogott Hyunjin.
-Azt hittem te is velük tartasz.-fordult Minho a mellette állóhoz.
-Valahogy most nincs kedvem a túlbúzgó fejükhöz.-nyújtózott egyet.
-Valahogy megértem.-bólintott Changbin.
-Azért majd kipróbáltok valamit?-érdeklődtem.
-Hm..ez a hullámvasút nem tűnik rossznak, csak az a baj túl hangosak az emberek rajta. Tudod kinek van kedve a visításukat hallgatni.-morgolódott Minho.
-Mintha te kibírnád ordítás nélkül.-forgatta meg a szemét Jin.
-Miben fogadjunk?-pillantott kihívóan a szőke felé. Na már csak ez hiányzott.
-Álljatok le mielőtt...
-Te fizeted az ebédem, ha nyerek.
-Rendben, de ha te vesztesz, akkor...-gondolkodott el Min.-Egy hétig nem táncolhatsz!-vigyorodott el.
-Így játszunk Lee Minho?-mosolyodott el féloldalasan Hyunjin.-Változtatok, ha nyerek ideadod a motorod egy napra.
-Te kis! De nem bánom, legyen.-nyújtotta a magasabb felé a kezét.
-Akkor hát sok sikert mindkettőnknek!-fogta meg az idősebb kezét Hyun.
-Mért van ezzel kapcsolatban rossz érzésem?-kérdezte Bin, de inkább magától, mint tőlünk.
-Megyünk megkeresni Felixéket?-kezdtem el keresni a szememmel ausztrál barátomat.
-Lehet nem ártana.-nézett körbe Minho is.
-Mennyi baj van velül komolyan..-sóhajtott Changbin.
-Ne rinyálj már, inkább szedd a kis lábaid!-gúnyolódott Minho.
-Fuss az életedért cicafiú!-kezdett el rohanni az idősebb felé iszonyat nagy sebességgel.
-Úgy látszik mi vagyunk az egyedüli normálisak.-néztem fel az égre.
-Hyung..-szólalt meg halkan Hyunjin.
-Hm?-emeltem rá a tekintetem.
-Amit mondani fogok sajnálom, hogy most hozom fel...-élesen beszívtam a levegőt, majd szaggatottan kifújtam.
-A bandáról lesz szó, igaz?-kérdeztem kissé megfeszülve.
-De honnan..
-Kérlek, már több mint 4 éve ismerjük egymást.
-Igaz..
-Miről lenne szó?
-Tudom, hogy azt mondtad maradjunk ki ebből amennyire csak tudunk, de nem hagy nyugodni ez az egész. Rengeteg kérdőjel van. Példá..
-Ne folytasd! Tisztában vagyok ezekkel! Én szimplán azt szeretném, hogy nyugodt, vidám életetek legyen. Nem akarom, hogy ilyen dolgok terheljenek titeket.
-Ahogy te is tudod azokat amit mondtam, én is ezt! Teljesen megértelek, de már nyakig benne vagyunk ebben az egészben.
-Ez igaz, de pont ezért akarom, hogy maradjunk ki a további folytatásokból. Vagy a fejünk búbjáig benne legyünk?-kérdeztem már idegesebben.
-Inkább, mint hogy várjunk a csodára.-kiabált le, ami nem kicsit rémített meg. Mármint nem a hangja, hanem a tudat, hogy miattam ilyen.
-Hyunjin..
-Chan..Figyelj hyung én..én sajnálom! Nem tudom mi ütött belém, nem akartalak így lekiabálni..-kezdett el hátrálni, közben könnyei utat akartak törni maguknak, de nem hagyta.
-Hyun, ne csináld ezt! Nem haragszok rád! Igazad van, sajnálom! Nem tudom elfogadni a tényt, hogy Jimin bűnöző...ezért szeretnék kimaradni ebből..
-Hyung, mi sejtettük. Ezért is mondtuk, hogy maradjunk ki a továbbiakból. De ha őszinték vagyunk nagyon beindított a gondolat, hogy bűnözőkkel fogócskázzunk.-keletkezett apró mosoly a szája sarkában.
-Szóval ti mindvégig ezt akartátok?-néztem rá nagy szemekkel. Megvoltam győződve, hogy ők sem akarnak belekeveredni.
-Nem szabadott volna elmondanom, de...Igen.
-Én azt értem, hogy Minhoék szeretnek bunyózni, viszont Jeonginékből sosem nézném ki.
-Mondjuk azt, hogy Woojin hyung tanított nekik egy-két dolgot.-kacsintott.
-Mindent értek.-mosolyodtam el. Ravaszabbak, mint hittem.-Szóval az egész tegnapi kis halálra rémüléses színjátékuk is arra kellett, hogy azt higgyék ilyedős kis kölykökkel lesz dolguk, nemde?
-Nem kimondottan..akkor tényleg féltek. Féltek, hogy baja lesz a barátjuknak. Mondhatni, egyedül hatásosabbak vagyunk mind, mert ha együtt kűzdünk a másik miatt fogunk aggódni, így nem tudunk normálisan gondolkodni.
-Ez érthető. Gondolkodom majd ezeken. De nem ezért jöttünk ide. Ideje szórakozni egyet!
-Támogatom az ötletet!
Elindultunk megkeresni az elcsatangolt barátainkat. Nagy szerencsénkre mind a padoknál ültek és vattacukrot ettek. Hyunjin halkan Changbin mögé lopakodott. Villám gyorsasággal csípett le egy nagy darabot az édességéből. Viszont nem volt elég gyors. Bin morgott egyet és a könyökével hasba ütötte a magasabbat, aki kisebb röhögőgörcsben tört ki. A többiek szórakozva néztek végig rajtuk.
-Hol valtatok ilyen sokáig?-vont kérdőre egyből Felix.
-Nyugi már, csak elbeszélgettük az időt!-méregetett még egy kicsit majd, vállat vonva folytatta a ragacsos édesség csipegését.
-Mit szólnátok ahhoz, hogy miután megettük ezt, elmennénk abba a kísértet kastélyba?-mutatott Minho egy nem túl barátságos kinézetű épületre.
-Normális vagy?!-nézett rá ilyedten Han.
-Naa légysziii!-nézett ránk aranyosan?
-Felőlem okés!-egyezett bele Bin.
-Valamiért nincs jó emlékem az ilyenekkel kapcsolatban.-nézett összeszűkített szemekkel Felix Changbinra, aki csak elnevette magát.
-Nekem tetszik az ötlet.-kuncogott Seungmin.
-Érdekesen hangzik. Menjünk!-pörgött fel Jeongin.
-Ha tudnád mi vár rád, nem lennél ilyen izgatott.-nyafogott Lix.-Ahj...oké mehetünk! De ha meghalok szívrohamban kinyírlak titeket!
-Ezt nem gondoltam át..De én is benne vagyok.-jelentette ki még magabiztosan Hyunjin.
-Hát a többség győzött.-vigyorgott Jisungra Minho diadalittasan.
-Azt látom...
-Naa majd én megvédelek!-karolta át a kisebb nyakát.
-Maradj már Rómeó!-forgatta meg a szemét Bin.
STAI LEGGENDO
Veszélyben is együtt-Stray Kids ff. (Befejezett)
Fanfiction8 srác vidáman él együtt. De ez meddig lesz így? Semmi sem tart örökké. Ez egyaránt igaz jóra és rosszra.