22. Jiminnek nyoma vész

34 3 2
                                    

Minho

Elfogyasztottuk a vacsoránkat és mellé az üdítőt.

-Várjatok még egy kicsit.-szólalt meg Chan titokzatosan. Visszament a konyhába.

-Ez meg miben sántikál már megint?-nézett utána gyanakvóan Changbin. Erre mindenkiből kitört a nevetés.

-Hé hyung, még mindig a hyungod, adj neki tiszteletet!-szólt rá Jeongin.

-Úgy látom csak Innie kap desszertet.-hallottuk meg hyungunk hangját. Egy tálca pudingot tett le elénk.

-Pesze kivételezz csak vele!-sértődött meg Hyunjin.

-Tudhatnád, hogy a kicsike Innie a kedvence.-szólalt meg Han is.

-Chanie már nem szeretsz minket?-nézett rá szomorúan Felix.

-Naa álljatok le! Mindenkit szeretek!

-Higgyük is el?-kérdezte Seungmin.

-Héé szeretlek titeket oké?-csipkedte meg Min arcát, mint egy nagymama.

-Meg ne merd mégegyszer!-jutalmazta tettét gyilkos szemekkel.

-Jól van le ne harapd a fejem!-emelte fel kezeit védekezően.

Mindannyiunk elé letett egy kehely tejszínes, kekszes, csokis pudingot, amin több színes ehető dísz helyezkedett el. Mint mindig, most is tökéletes ízű édességet készített.

-Köszönjük hyung!-simogatta a hasát Jeongin.

-Igen ez tényleg jó lett!-szólalt meg Min is.

-Máskor is csinálok, ha ennyire tetszik.-mosolygott szakácsunk.

-Tetszik az ötlet!-nevetett Hyunjin.

Hirtelen megszólalt a csengő. Mind az ajtó felé kaptuk a tekintetünk. Ismét rossz előérzetem támadt. Changbin idegesen megindult az ajtó felé. Chan viszont gyorsabb volt így megakadályozta, hogy a másik kitörje az ajtó.

-Changbin, nyugodj meg egy kicsit!-kérte az alacsonyabbat.

-Hogy a fenébe legyek nyugodt? Hm?

-Még az se biztos hogy ők a...-kocsiajtó csapódás.

-Még mindig nem biztos?-lökte arrébb Chant, és megindult az ajtóhoz. Amint kinyitotta egyből megakadt a tekintete egy papírfecnin. Felvette, becsapta az ajtó és utána olvasta el. Idegesen csapott volna a falba, de sikerült türtőztetnie magát. Felálltam és odamentem hozzá. Szó nélkül átnyújtotta a cetlit.

,,Gondolom láttátok a híreket. Jó tanács: Vigyázzatok egymásra!;)"

Nekem is elborult az agyam. Remegő kézzel adtam át Channak. Láthatólag ő is hasonlóan reagált. Gyorsan körbejárt a kis papír darab. Utoljára Jiminhez került. Ijedt arccal pillantott felénk.

-Nyugodj meg, nem lesz baj!-ölelte meg Felix a rózsaszín hajút.

-Gyáva kis férgek! Arra van pofájuk, hogy félelemben tartsák az embereket, de hogy megmutassák a képük arra már nincs bátorságuk!-vetődött le a kanapéra Bin.

-Mondanám, hogy tényleg csak jártatják a szájuk, de cselekednek is.-húztam el a szám.

-Ezt mára hanyagoljuk!-csitított el Chris.-Nem hiszem, hogy visszajönnének. De a biztonság kedvéért az ajtókat bezárjuk, és ablakokat is. Most pedig nyomás fürdeni!

-Oké!-egyezett bele mindenki.

Végzetünk a fürdéssel, vagy zuhanyzással. Chan végigjárt minden szobát és jó éjt kívánt. Sok ezer gondolattal álomra hajtottuk a fejünket.

Valamikor az éjszaka közepe felé egy puffanást hallottam, ezért felkeltem. Kinéztem az ablakon, de semmit se láttam, így újra elaludtam.

*reggel

Fáradtan keltem. Szuper és ma megint meló. Álmosan szédelegtem ki az ágyból. Majdnem sikerült nekem is közelről megismerkednem az ajtóval. Hyunjin rossz hatással van rám.

-CHAN!-hallottunk meg egy eléggé fülsértő kiáltást. Mindenki ilyedten szaladt a hang irányába.

-Jézusom Lix mi a baj?-kérdezte kómásan a szólított.

-Mondjuk az hogy Jimin nyom nélkül eltűnt?!-ordította le az idősebbet.

-Hogy mi?-kérdezte értetlenkedve. Ekkor tudatosult bennünk, hogy Jimin szobájában vagyunk és az ablak kivan nyitva.

Veszélyben is együtt-Stray Kids ff. (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora