Felix
-Kíváncsi vagyok a barátaidra.-jelentette ki Jimin, miután végzett a reggelijével.
-Biztosítalak, hogy nagyon jó fejek. Bár néha nagyon idegesítőek..-forgattam meg a szemem.-Na gyere, és menjünk le!-indultunk lefelé.
Csendesen közlekedtünk, mert a többiek még javában durmoltak. Amikor leértünk megláttam Chant a konyhában. Ahogy sejtettem, reggelit készít. Megfeledkezve Jiminről, a háta mögé osontam, és hirtelen megöleltem.
-Úristen!-ejtette el ijedtében a poharat. Szerencse, hogy műanyag volt.-Lix, komolyan a frászt hoztad rám! Ne csinálj mégegyszer ilyet!-ölelt meg, és összeborzolta a hajam.
-Christopher Bang, ezerszer elmondtam, hogy ezt ne csináld!-hisztiztem.
-Jól van már.-röhögött.-Na menj arrébb, csinálnám a kaját!-lökdösött félre.
-Jézusom teljesen elfelejtettem!-fordultam a lépcsőnél álló felé.-Chan, ő itt Jimin hyung.-húztam finoman magam mellé az idősebbet.
-Oh!-megtörölte a kezét.-Szia Jimin! Jól vagy? Minden rendben?-halmozta fel a kérdéseit aggódva.
-Öhm...szia! Jól vagyok, és minden oké! Köszönöm, hogy gondoskodtatok rólam!-hajolt meg enyhén.
-Héhé, ugyan már, ez al...-egy sikítás hasított végig a levegőben.
-Ez mi volt?-rezzent össze Jimin.
-Komolyan..Melyik észlény volt ez?-sóhajtottam.
-Tuti Hyunjin.-rázta meg rosszallóan a fejét Chan.
-Ezt eltaláltad.-hallottuk meg Changbin hangját a hátunk mögül.
-Jó reggelt Bin!-fordultunk a kócos hajúhoz.-Mi történt már megint?
-Neked is Lixie. Azt nemtom mit csinált.-mondandója közben levágódott az asztalhoz.-Oh jó reggelt...-vette észre Jimint.
-Jimin vagyok, örülök, hogy megismerhetlek!-mosolyodott el.
-Jaa amúgy 23 éves szóval a hyungunk.-ezen nem igazán meglepődtek meg, csak bólintottak.
-Jó reggel Jimin hyung!-jelent meg Seungmin és Innie is.-Annyira örülök, hogy nincs bajod!-ölelte meg jó erősen I.N.
-Sziasztok!-mosolygott aranyosan.-Hála nektek, nem lett komoly bajom.
-Hé Innie elég lesz, még frissek a sebei!-szólt a fiatalabbra Min, mivel még mindig Jiminen lógott.
-Oh persze, bocsánat! Amúgy én Jeongin vagyok, ő pedig Seungmin.-mutatta be magukat.
-Semmi baj. Örvendek!
-Srácok nem tudjátok mi van Hyunjinnal?-érdeklődött Chan.
-Csak hozta a formáját.-rántott vállat Seungmin. Mi pedig várakozva figyeltük, ezért inkább folytatta.-Röviden, egy pók majdnem szívrohamot okozott neki.-erre mindenki elnevette magát.
-Hihetetlen a gyerek.-húzta mosolyra a száját Changbin.
-Őszintén mire számítottatok ha róla van szó?-hallottuk meg Minho kissé rekedt hangját. Éppen Hannal együtt jött le a lépcsőn.
-Jó reggelt mindenkinek! Látom ti már megismerkedtetek. Én Han vagyok, ezt a morcos macskát meg Minhonak hívják.
-Tudod ki a macska!-sértődött meg.
-Jó reggelt nektek is!-nevetett a rózsaszín hajú.
-Upsz bocsi, nálunk ez mindennapi.-vakarta meg a tarkóját Ji.
-Örülnék ha valaki kivágná azt a ronda szőrös valamit a szobámból.-rohant le Jin a lépcsőn.
-Nyugi Jinnie hyung, nem fog megenni!-nevetett I.N.
-Ezt nem tudhatod biztosra.-idegeskedett a drága dráma lámánk.-Honnan tudod, hogy nem hívja a társait, és nem támad le éjszaka a legédesebb álmaim közepette?
-Na jó, inkább megyek levadászni a pókot, mint hogy ezt hallgassam!-indult meg az emeletre Minho.
-Chaaan, miért ilyen velem mindig?-nyavajgott.
-Jin..Ugye ezt nem komolyan kérdezted?-sóhajtott Seungmin.
-Jinnie hyung, értem én, hogy ijesztő az a pók, de azért figyelhetnél a környezetedben történő dolgokra is.-utaltam Jiminre, aki zavartan figyelte a történéseket.
-Mégis mire go..Ó! Szia..öhm..
-Jiminnek hívják-segítettem ki.
-Szia Jimin hyung! Izé..Bocsi az előbbiért!-piszkálta az ujjait.
-Szépen bemutatkoztál bro.-szólt be viccelődve Changbin.
-Semmi baj, jó látni, hogy ilyen vidám társaság vagytok!-kuncogott.
KAMU SEDANG MEMBACA
Veszélyben is együtt-Stray Kids ff. (Befejezett)
Fiksi Penggemar8 srác vidáman él együtt. De ez meddig lesz így? Semmi sem tart örökké. Ez egyaránt igaz jóra és rosszra.