Chan
Eldöntöttük, hogy a nap további része csak a miénk és közös programokat csinálunk. Terveinkből végül csak a filmezésre és a főzésre került sor. A nap végén mind fáradtan huppantunk a puha ágyainkba, és elnyomott az álom.
Reggel kivételesen csend honolt az egész házban. Kissé furcsának tartottam, de letudtam annyival, hogy még korán van. Visszacsuktam a szemeim és újra elragadott volna az álomok világa, de ekkor megéreztem, hogy besüpped mellettem az ágy.
-Chan fent vagy?-ausztrál barátom mély hangjára kissé összerezzentem.
-Fent. Valami baj van?-kérdeztem hunyorogva.
-Jaa nyugi nincs semmi. Inkább egy kérésem lenne..-gesztikulált az apró kezeivel.-Hát szóval..lehetne , hogy ma elmegyünk vásárolni?
-Mivel mára még nincs semmilyen tervezett program, így mért is ne?-egyeztem bele.-De lehetőleg ne kelljen az egész boltot haza hozni.
-Naaa nem is szoktam olyan sokat vásárolni.-durcizott.
-Persze. Tudom.-simogattam meg kócos haját.-Na, de menj még vissza pihenni!
-Maradhatok itt veled?-nézett rám a barna, boci szemeivel. Mindig ez van.
-Ahj te-ráztam meg hitetlenkedve afejem.-Na gyere-emeltem fel a takarót, hogy bebújjon mellém.-Aztán csend, és alvás.
-Oké apa-mosolyodott el, mire megforgattam a szemem.
Próbáltam én is még kihasználni azt az egy órát amíg aludhatok. Viszont egy érzés valahogy nem hagyott nyugodni..De nagy nehezen végül mégis sikerült álomra hajtanom a fejem.
-Hé Hyunjin! Azt a szerencsétlen fejedet komolyan!-Minho ordibálására kelek.
-Jól van na ne ordíts már, mint egy félőrült!
-Kikérem magamnak! Amúgy is nem én vagyok aki a másik törölközőjébe törli a képét!
-Komolyan emiatt kell az ajtóm előtt kiabálni?-pislogtam bambán.
-Alap talán nem lenne bajom vele, de ez a hülye azt a pacsmagos fejét törölte bele.-puffogott.
-Istenem-nevettem el magam.-Dobd be a mosóba és megvan oldva. Amint látom neked már nem kell, estére meg majd megszárad.
-Jól van na, de akkor is!-indult el a fürdő felé.
-Jin, muszáj Minhoval folyton összekapnotok?-kérdezte unott arccal Min.
-Egy. Hol a tisztelet? Idősebb vagyok! Kettő. Mindig ő köt belém.-tette karba a kezét sértődötten.
-Öhm...okés mindent értek.-inkább lement a konyhába, amit teljesen megértettem.
-Chan legalább te állj mellém-nézett rám kiskutya szemekkel.
-Ahjj komolyan, néha nagyon fárasztóak vagytok.-nevettem.-Na gyere menjünk le kaját csinálni.-megindultunk mi is a konyhába.
A reggeli jóra sikerült. Miután végeztünk vele és elmostam a tányérokat, felvázoltam, hogy ma vásárolni fogunk. Hát hogy is mondjam..kissé nagyon felpörögtek amin csak vigyorogni tudtam.
-Hé az az én zokniiim!-futott Jisung őrült módjára Seungmin után.
-Fejezzétek már be!-szólt rájuk Changbin.
-Hé Innie kapd el.-dobta felé a még kibontatlan zoknit. Szegény azt se tudta hol van.
-Minnie légyszi fejezzétek be-tartotta a magasba a bálnás zoknit.
-Okés befejeztük!-lihegett Han.
-Na végre csend van.-sóhajtott Minho.
-Készen vagytok már?-toporgott Felix.
-Nyugi már te! Srácok indulunk! Aki nincs kész itt marad!-indult meg kifelé Changbin. Ugyanis Bin és én szoktunk vezetni, vagy néha Minho. De az utóbbit csak akkor engedjük, ha jó kedvében van, vagy ha megakarunk halni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Veszélyben is együtt-Stray Kids ff. (Befejezett)
Fiksi Penggemar8 srác vidáman él együtt. De ez meddig lesz így? Semmi sem tart örökké. Ez egyaránt igaz jóra és rosszra.