Minho
Jisung'a bakmaya devam ettim, daha sonra ise asansöre binip en üst kata çıktım. Belki de hava alıyor olabilirdi daha sonra ise asansör kata geldiği için indim, merdivenleri çıktım ve kapıyı açtım. Hava esiyordu hava da kararmaya başlamıştı burası yüksekti daha fazla ilerlemeye korkuyordum. Daha sonra yakınlaşan bir ses duydum bu Jisung'un sesiydi. "Evet baba. Bugün Jeonginlerde kalırım, onları yalnız bırakmak istemiyorum." dedi ve telefonunu kapattı.
"Minho?" dedi birden Jisung. Sadece önünde öylece duruyordum. "Seni arıyordum." dedim ve Jisung'un yanına yürüdüm. "Bir şey mi oldu Minho?" dedi ve bana endişeli gözlerle bakmaya başladı. "Hayır olmadı, sadece sana bir şeyleri söylemem gerektiğini düşünüyordum sadece hyunjin.." dedim ve başımı öne eğdim.
"Sorun değil Minho kendini hazır hissettiğinde söylemelisin." dedi ve bana baktı, ona gülümsedim ve biraz daha ileriye gittik. Titremeye başladığımı bile farketmemiştim, "Minho sen iyi misin? Titriyorsun!" diye bağırdı Jisung.
"Sakin ol iyiyim, buradan gidelim." dedim ve kapıya doğru yürümeye başladım. Jisung beni tuttu ve beraber yürümeye başladık, merdivenden aşağıya inince beni yere oturttu. "Söylemedin? Bu neydi Minho?" dedi Jisung.
"Akrofobim var Jisung ama iyiyim merak edilecek bir şey yok." Jisung bana birden sarıldı ve ona tekrar sarıldım. "Çok korktum salak." dedi ve bana tekrardan sarıldı. "Korkma Jisung, korkma bana bir şey olmaz" dedim ve gülümsedim. Jisung ise bana sarılmaya devam etti. "Bir şey soracağım Jisung."
dedim ve ona baktım.
"Evet dinliyorum." dedi ve gözlerimin içine bakmaya başladı. "Senden hoşlanıyorum, neden bilmiyorum ama seni çok düşünüyorum. Bir anda aklıma geliyorsun ve hiç aklımdan çıkmıyorsun. Saklamak yorucu Jisung. Akılalmaz bir güzelliğin var." dedim ve Jisung'a gülümsedim.
"Daha doğrusu hoşlanmak çok küçük kalır, aşığım sana. Öyle söyleyeyim, ne cevap vereceksin bilmiyorum ama sana çok aşığım." dedim ve başımı eğdim. Jisung ise bir şey demedi daha sonra ise konuşmaya başladı.
"Bende sana aşığım." dedi. İnanamadım ve ona baktım.
"Sana aşığım diyorum salak. Bunda düşünecek ne var. Çok güzelsin ve başımı döndürüyorsun." dediğinde ona sarıldım ve boynunu öptüm.
"Benimle sevgili olur musun peki?" dedim ve ayağa kalktım, aynı şekilde onun da kalkmasına yardım ettim. "Olurum Minho." dedi ve yanağımı öptü.
ne zamandan beri bölüm atmıyordum, müsait olunca daha uzun bölümler atmaya çalışacağım. Hepinizden özür dilerim
💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baş belası - hyunin [minsung]
FanfictionBaş Belası. "Sen bir şey yapmadın sevmek suç değildir Jeongin. Sen Hyunjin'i çok sevdin, o da ilk başlarda öyleydi. Dediğin gibi değişti, sende değiştin Jeongin'im. Biz seninle çok saka yapardık, şimdi seni izliyorum da hep ağlıyorsun be miniğim. G...