Sabah
Hyunjin
Uyandım ve mutfağa gittim, birkaç bir şey yedim ve üstümü değiştirdim. Bugün Jeongin okula gelmiyordu bu yüzden çok sıkılacaktım, bunu biliyordum çünkü Jeongin olmadan bir şeylerin tadı çıkmıyordu. Kendimi yalnız hissetmiyordum ama sevgilim olmadan bir gün bile geçirmek istemiyordum.Çantamı kapının kenarına koydum ve yatağıma uzandım bugün biraz geç gitsem sıkıntı olmaz diye düşündüm ve elime telefonumu aldım. Öylesine etrafta dolaşırken bir mesaj aldım.
min-jae: merhaba, hyunjinsin degil mi? umarim yanlis kisiye mesaj atmamisimdir, bir cok uzgunum!
hyunjin: ben hyunjin ama sen kimsin?
min-jae: oh, selam hyunjin! sana bir sey soylemem gerekiyor.
hyunjin: kim oldugunu soyledikten sonra neden olmasin?
min-jae: oh uzgunum. ben hastanedeki kız, beni kurtarmıştın hatırladın mı?
hyunjin: ha evet, ne olmuştu?
min-jae: bunu telafi etmek istiyordum sadece, senin instagramini buldum ve yazmak istedim. eğer sende istersen kahve icebilir miyiz?
hyunjin: ah tesekkure gerek yok min-jae!!
hyunjin: aslinda olabilir icebiliriz
min-jae: o zaman kac gibi bulusalim
hyunjin: ben sana okuldan ciktiktan sonra yazarim, bir kafede bulusuruz.
min-jae: tamam hyunjin-ah!!
GörüldüTeklifi neden kabul ettiğime dair hiçbir şey bilmiyordum, sadece elim kabul etmemi istemişti. Bende kabul etmiştim, en fazla ne olabilir ki? Sadece teşekkür için telafi etmek istiyor, Jeongin'e bunu söylemeliyim. Daha sonra söyleyebilirim diye düşünürken çantamı aldım ve evden çıktım, kulaklığımı taktım ve okula doğru yürümeye başladım.
Okulun bahçesinden içeriye girdim ve sınıfa doğru yol aldım. Sınıfta Minho vardı, Jisung daha gelmemiş olmalıydı. "Hey naber?" diye seslendim Minho'ya gülümsedi ve yanıma geldi. Beraber sıraya oturduk ve sohbet etmeye başladık. "Kanka al şu mesajları oku bir kere içim rahat etmedi. Kabul etmem doğru mu?" diye sordum.
"Kızı gerçekten tanıyor musun yoksa sadece onu kurtardığın gün mü gördün?" diye sordu Minho. "Bilmiyorum daha önce hiç görmedim ama ne alaka kanka. Sadece reddetmem mi gerekiyordu." diye tekrardan sordum. "Hyunjin yani, reddetsen daha iyiydi. Bu kızların ne yapacağı belli olmuyor bir bakmışsın kaçakçı?!" dediği zaman kahkaha attım.
"Salla Minho! Reddediyorum o zaman." dedim ve mesaj yazmaya başladım. "Salak reddetmiyorsun, teklifini ilk kabul etmiştin." dedi. "Şimdi reddediyorum işte?" dedim.
hyunjin: uzgunum min-jae ama bulusmayalim
min-jae: neden hyunjin-ah! bir sey mi oldu?
hyunjin: sevgılım kızar bb.
min-jae: ah oyle mi sevgilinle tanismak isterim acikcasi senin gibi bir sevgilisi oldugu icin sansli olmali degil mi!!
hyunjin: evet sanslı ama ben daha sanslıyım, evet o zaman olur.
hyunjin: sevgılım ne zaman uygun gorurse bulusuruz
min-jae: tamamdir hyunjin-ah iyi dersler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baş belası - hyunin [minsung]
FanfictionBaş Belası. "Sen bir şey yapmadın sevmek suç değildir Jeongin. Sen Hyunjin'i çok sevdin, o da ilk başlarda öyleydi. Dediğin gibi değişti, sende değiştin Jeongin'im. Biz seninle çok saka yapardık, şimdi seni izliyorum da hep ağlıyorsun be miniğim. G...