İki Gün Sonra Sabah
Hyunjin
Hemen ağzıma bir kraker aldım ve evden koşarak çıktım, geç kalmamıştım ama yolda Jeonginle karşılaşmak için aceleci davraniyordum. Jeongin bugün okula gelecekti ve sonunda onu tüm gün derste izleyebilecektim. Koşarak çantamı diğer koluma da geçirdim ve apartmandan çıktım, yoldaki dükkanları açan kişilere selam veriyor ve gülümsüyordum. "Yavaş ol oğlum ne bu neşen!" diye birisi bağırdı arkamdan ona karşılık gülümsedim.
Evet. Tam karşıda yeşil ışığın yanmasını bekleyen Jeongin'i gördüm. Çok tatlı gözüküyordu. "JEONGİNN!!!!" diye bağırdım ve onun bana bakmasını sağladım daha sonrasında ise bana bakıp el salladı daha hızlı koşarak yanına gittim. "Günaydınn" dedim ve kolumu omzuna attım.
"Günaydın Hyunjin." dedi ve gülümsedi beraber okula doğru yürümeye başladık. Arada bir sohbet ediyorduk ve ben komik şakalarımdan yapıyordum, Jeongin daha iyi gibi gözüküyordu. "Ee en önemli soruyu sormayı unuttum, nasılsın?" dedim ve ona baktım. "Bilmiyorum iyi gibiyim herhalde." dedi.
Kaşlarımı çattım ve ona baktım. "İyi gibisin öyle mi? Kesin bir cevabın yok mu?" dedim ve onun bana bakmasını sağladım. "Kesin bir cevabım yok." dedi. Bende başımı öne eğdim ve iç çektim. "Ne oldu?" diye sorduğu zaman ona gülümsedim. "Hiçbir şey." herneyse der gibi başını salladı ve yürümeye devam etti.
"Ya Jeongin sınavda bana kopya verirsin değil mi?" dediğimde Jeongin durup bana bakmıştı. "Ne sınavı amınakoyayım." dediğinde bende küfür etmiştim. "Siktir sen bilmiyor muydun?" dediğimde Jeongin oflamaya başlamıştı. "Hayır Hyunjin bilmiyordum. SEN BİLİYORDUN NİYE SÖYLEMEDİN, PİÇ."
"KÜFÜR ETME JEONGİN, SENİN GİBİ MASUM BİRİNE YAKIŞMIYOR." dediğimde bana bakıp gülmüştü. "Hyunjin yine başlama. Yine başlamaaaaa." dediğinde gülümsedim.
"Başladım bile anasını satayım. Küfür sana yakışmıyor bırak yakışan insan küfür etsin." dediğimde iğrenmiş bir yüz ifadesiyle bana baktı. "Ya sanki küfür sana çok yakışıyor amınakoyayım." dediğinde ofladım.
"İtlik yapma Jeongin yapmaa." dedim ve kıkırdadım. Daha sonrasında Jeongin ensemden tuttu ve kulağıma fısıldadı. "Salak mısın amınakoyayım." , "Asıl sen salak mısın? Madem küfür edeceksin niye sürekli amınakoyayım diyorsun. Başka bildiğin küfür yok mu? Yani istiyosan cazibeli ben ogretirim."
Jeongin kahkaha attı ve bana yumruk attı. Tabii ki de şaka amaçlı yumruk atmıştı yoksa ben bu yumrukları yemezdim. "Senden küfür öğrenmem ben. Cazibeni de sikerim." dediği zaman dondum kaldım. "Siksene." dedim.
"Hyunjin aptallaşma küfür konusu da kapatılsın. Bir daha senin yanında küfür etmiyorum." dedi ve karşıya geçti. Koşarak peşinden gittim ve kolumu yine ensesine attım, "Tamam konuyu kapattım. Sınavda n'apacağız onu konuşalım bence." dedim.
"Hassiktir o vardı değil mi?" dediği zaman tch tch diye ses çıkarmaya başladım ki bu Jeongin'in sinirine dokunmuşa benziyordu. "Yakıştıramadım Jeongin. Biraz önce küfürü kapatalım diyen sen küfür ediyorsun. Ayıp."
"Ya başlarım Hyunjin sana küfürü kapatalım demedim küfür konusunu kapatalım dedim götünle dinleme beni." dedi.
"Hey götüme laf etme Jeongin." dediğim zaman iç çekti ve yürümeye devam etti. Okula geldiğimizde sınıfa gittik ve çantalarımızı sıraya koyduk, Jeongin en azından dersi dinlemişti ben ondan kopya çekecektim. Belki de çalıştığım yerlerden çıkmıştır diye düşündüm günler öncesinden annem yüzünden bu derse çalışmak zorunda kalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baş belası - hyunin [minsung]
FanfictionBaş Belası. "Sen bir şey yapmadın sevmek suç değildir Jeongin. Sen Hyunjin'i çok sevdin, o da ilk başlarda öyleydi. Dediğin gibi değişti, sende değiştin Jeongin'im. Biz seninle çok saka yapardık, şimdi seni izliyorum da hep ağlıyorsun be miniğim. G...