Do nosa mi prúdila ľahká citrónovo-čajová zmes, horúci nevyvetraný vzduch a odstáte víno. Unavene som od seba odlepila ťažké očné viečka a do očí mi doletelo ostré svetlo nového dňa, ktoré venovalo silný pravý hák alkoholu vyprchávajúcemu z mojej mysle. Zmätene som sa obzrela okolo seba.
Vedľa mňa sa povaľovali Daphnine šaty obliate včerajším vínom, závesy, ktoré som v noci nestihla zatiahnuť, sa ku mne snažili dostať neprimerané množstvo ranného slnka a moje telo, oblečené vo Flynnovom veľkom tričku, sa spokojne rozvaľovalo v jeho posteli.
Uťahane som si zívla, rukou som si prebehla pomedzi zamotané vlasy, a kým som zasnívane otáčala hlavu smerom k zavretým dverám, do uší mi doľahli ťažké kroky dvoch postáv dupotajúce hore schodmi.
"Prečo sú tu, dopekla, všade nejaké červené, krv pripomínajúce stopy?! Robil si si snáď súkromnú Halloweensku párty, Flynn? Ja ti raz odtrhnem gule! Povedal som ti, že..." Rozhorčenie neznámeho chalana bolo stopnuté uprostred vety, keď prudko otvoril dvere izby a jeho zlatisto sivé oči sa zastavili na mne.
Netváril sa nadšene. Ani rozzúrene. Ruka mu zamrzla na kľučke, prekvapene o mňa zavadil pohľadom a oči v sekunde presmeroval späť na Flynna, ktorý sa bezradne oprel o zárubňu dverí a unavene si povzdychol. Jeho čierne kučery trčali i na miestach, o ktorých som netušila, že pokrývajú, oči mal mierne opuchnuté a tvár bledú a nevyspatú.
"Čo má zas znamenať toto?!" spýtal sa chalan podráždene, no nie veľmi začudovane.
Jeho tón do mojej hlavy priviedol nemilú myšlienku na to, že sa možno podobné situácie stávajú pomerne často, v dôsledku čoho som sa nervózne posadila a kolená si stiesnene pritiahla k hrudi. Nebolo väčšieho poníženia, než byť považovaná za ďalšiu pobláznenú fanúšičku, premotivovanú modelku, či béčkovú herečku.
Flynn na mňa presmeroval svoj pohľad, prstami si frustrovane prebehol pomedzi strapaté vlasy, a keď sa obrátil späť k neznámemu, na tvári mal už znovu svoj typický kamenný výraz, ktorý som sotva dokázala rozlúštiť.
"Upokoj sa Max, s Rose sme sa včera trochu opili, tak tu prespala," povedal pokojne.
Max, ako ho Flynn pomenoval, dlaň spustil z kľučky, ruky si iritovane prekrížil na hrudi a zvedavým pohľadom preskočil zo mňa na Flynna a zase naopak.
"Počkaj, nie je to náhodou ona?" skepticky nadhodil. "Tá, čo ťa s ňou pred dvomi mesiacmi vyfotil Dalton, ak sa nemýlim. Je to ona, však?" Flynn sa nadýchol, no Max mu nedovolil prehovoriť. "V tom prípade gratulujem, zrejme ste si chceli dopriať reprízu."
"Čo keby si sa šiel napiť vody a pustil si relaxačný zvuk oceánu?" prehodil Flynn a pokúsil sa uzemniť ho zničujúcim pohľadom, no Max dlaň vztýčil do vzduchu v úmysle umlčať ho.
"Ste na titulke. Flynn chce získať ďalšie ocenenie - pár roka," zacitoval chytľavý nápis novín a očakávajúc vysvetlenie sa oprel o stenu.
Netušila som, čo som s tou informáciou povinná urobiť. Zmätene som preskočila pohľadom medzi ich nabrúsenými výrazmi a perinu som si potiahla bližšie k telu. Celou izbou sa roprestieral zápach alkoholu a nepekne mi vrážal do uboleného nosa, čo ma nútilo mračiť sa. Pohľadom som zakotvila na neznámom.
"Prepáčte," ozvala som sa polozachrípnutým hlasom, "možno budem znieť šialene, ale kto ste?"
Max sa nadýchol, no Flynn ho prerušil unáhleným zakašľaním. "Rose, toto je Max Reese, môj manažér, ale jeho meno si pamätať nemusíš, pretože je úplne nepodstatné."
Max na Flynna nepekne zagánil a zrejme v sebe našiel kúska chochmesu, pretože pristúpil až k posteli a vystrel ku mne ruku. "Rád ťa spoznávam, Rose. Prosím ťa, tykaj mi, nie som zas taký starý."
YOU ARE READING
Fragrance of Feelings
Romance„Hoci mi je jasné, že budúcnosť neexistuje. Existuje len táto zanedbateľná sekunda, v ktorej sa zúfalo túžim ponoriť do tvojich očí. Až by si ma v nich utopil. Bez šance vyplávať. Mal by si ma celú aj so všetkým, čo je vo mne," vlastné slová ma páli...