Chapter 18

76 18 32
                                    

"No konečne!" zvýskla Abigail a stoj čo stoj sa vykláňala nabok, aby videla za Matthewa, z čoho som usúdila, že sa k nám blíži jej slávny Noah.

Natiahla som sa preto za svojím pohárom so šampanským, aby som sa pred rozhovorom s dlhoročným priateľom hostiteľa dnešného večera trochu posilnila. Ak tu bolo niečo, čo som chcela zmáknuť skutočne na jednotku, tak jednoznačne stretnutie s Daphniným idolom. Odrazu však Abby hrubo schmatla Tinu za rameno a vypúlila oči.

"Och môj Bože," zastonala ohromene. Myslela som, že sa tam na mieste zloží. "Pozri sa, s kým ide! Preboha, ako vyzerám?" Zmätkovala a drevenými prstami si upravovala neprirodzene zvlnené vlasy.

Jedno obočie sa mi svojvoľne šplhalo hore čelom, keď ma odrazu spoza chrbta prudko ovial intenzívny závan citrónovo-vanilkovej vône, v dôsledku čoho som primrzla na mieste. Prosila som všetkých Bohov aj s Aladinom na lietajúcom koberci, aby sa mi to len snívalo. Toto predsa nemohla byť pravda.

Spoza mňa sa však napriek mojim úpenlivým prosbám vynorila pokorná aura Noaha Camerona v pirátskom kostýme, nasledovaná Flynnovou nezbedne kučeravou hlavou havranej farby. Moje meno je Laura Damonová a vítam vás pri ďalšom dieli svojej reality show s názvom Ako sa vôbec nepokúšať a predsa byť najväčším smoliarom na svete.

"Najvyšší čas, že si sa zjavil," nadhodila Abby Naoahovi, no kútikom oka unesene sledovala Flynna, pričom si prameň vlasov zvodne obtáčala o ukazovák pravej ruky.

Noah nás preskenoval hravým pohľadom a napokon sa postavil priamo vedľa mňa, Flynn však dômyselne obišiel okrúhly pult a zakotvil na druhej strane pri Tine a Abigail. Ak poviem, že som to čakala, budem znieť ako šialenec, no pravdou je, že som si bola takmer istá, ako veľmi si je Flynn vedomý mojej blízkosti. A práve preto sa ju rozhodol čo najviac zničiť.

Kým Noah absolvoval povinnú jazdu pozdravov a podávania rúk, neubránila som sa svojim neodbytným myšlienkam a pohľadom som zaletela k nemu. V panike sa mi takmer okamžite podlomili kolená.

Jeho telo objímala biela košeľa s nafúkanými rukávmi a na nej priliehavá vesta, ktorá všetko držala pokope a vytvárala tak eolský dojem sviežosti devätnásteho storočia. Nemala som tušenie, čo za kostým to mal byť a ani som to netúžila vedieť. Už beztak som sa musela ovládať, aby som tam na mieste nepustila na zem druhý pohár šampanského v poradí.

Flynn hovel priamo oproti mne, stál vzpriamene s mierne rozkročenými nohami, dlane rúk držal pevne späté na podbrušku a tmavými očami tancoval po parkete. Bolo až nefér voči celému mužskému pokoleniu, ako dobre v tom momente vyzeral. No na rozdiel od môjho zvedavého pokukovania, Flynn ani mrknutím oka nedal najavo, že by si všimol moju prítomnosť. A to ma nehorázne štvalo.

"No vitaj, a kto asi bude toto?" oslovil ma Noah, čím ma vytrhol z víru neposedných myšlienok.

Otočila som naňho hlavu a úsmev som mu opätovala, hoci bol zaručene ešte kostrbatejší, než písmo šesťročného dieťaťa. Noahove magicky modré oči mi ale v jedinom momente poláskali kompletne celú ubolenú dušu, a akurát keď by si človek myslel, že unikol zo šialenstva krutej reality niekam do raja, jednoduchým žmurknutím ma priviedol späť na scénu.

"Dobrý večer, volám sa Laura Damonová," predstavila som sa a kývla hlavou smerom k mojej ľavici. "Som tu s Matthewom."

"Veľmi rád ťa spoznávam, Laura. Ja som Noah Cameron, pre priateľov iba Noah," odvetil prívetivo. Neuniklo mi, že jeho pirátsky kostým nebol natoľko vydarený, ako ten Tristanov, no i tak som pochopila, že sa jedná o Willa Turnera. "Tu som Noah vlastne pre každého, preto ma naozaj potešíš, ak sa k nim pridáš aj ty. Inak som aj Tristanov priateľ," pokračoval. Ihneď som pochopila, že bol jedným z tých ľudí, ktorí majú srdce zo zlata. "Teda, musím ti povedať, s Matthewom ste nádherný pár."

Fragrance of FeelingsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang