"To si zo mňa už fakt robíte srandu!" zahučal mužský hlas patriaci chalanovi vo dverách. "Ten imbecil sa vyparil sotva na hodinu a už si stihol nájsť ďalší prívesok na kľúčenku!" Tie slová zrejme adresoval mne. "A kam sa podeli všetky tie veľkolepé reči o tom, že si spravíme pánsku jazdu dolu v bare a aspoň jeden večer sa nebudeme zapodievať nikým, kto medzi nohami nemá párok?!"
Pri poslednej vete som sa zatvárila tak znechutene, až ma premkol pocit hanby i zaňho. Rýchlosťou blesku som po ňom prebehla pohľadom. Na sebe mal obyčajné modré džínsy a čierne tričko a prsty sa mu leskli státisícom strieborných prsteňov. Doteraz som si nemyslela, že je to možné, no jeho výška presahovala i Flynnovo hniezdo kučier, takže som pri ňom i so svojimi stosedemdesiatimi centimetrami vyzerala ako úplný liliput, zatiaľ čo on sa musel skrčiť, aby hlavou nenarazil o zárubňu.
Pohotovo som natiahla krk a ocitla sa zoči-voči jeho namosúrenému výrazu, ktorý však k jeho podobizni absolútne nepatril. Tvárou v tvár nám totiž stál blonďavý chalan s nebesky modrými očami a štruktúrou tváre tak sladkou, že by dozaista mohol hrať v každej romantickej komédii, ktorá by uzrela svetlo sveta.
"Nechoď naňho tak zhurta, Logan, veď vieš, že má oneskorené myslenie," ozval sa odrazu spoza chalana Maxov potešený hlas a hoci som ho nemala možnosť vidieť, i tak som v duchu ďakovala svojim strážnym anjelom za pomoc.
Flynn sa svoje rozpoloženie ani len nepokúšal zamaskovať a nehanebne vyprskol do smiechu. "Upokoj sa, Logan, Rose pravdepodobne ani len netuší, kto si," zatiahol pobavene a ja som preklínala skutočnosť, že sa zas a raz trafil priamo do čierneho.
Očakávala som preto, že nás po tomto veľmi presnom úsudku predstaví, no on ma miesto toho razantne schmatol za ruku a prešuchol nás popri Loganovom boku do vnútra hotelovej izby. Oči mi zabehli k manželskej posteli s bielymi obliečkami, kde sa rozvaľovali mužské postavy dvoch ďalších jedincov v úplne čiernom oblečení a napokon som pohľadom zakotvila na Maxovi, ktorý strnulo spočíval za stolom a čosi oduševnene ťukal do klávesnice notebooku.
Nepekne som zvraštila nos. Vysvietenou hotelovou izbou sa niesol zápach spálených pukancov, mužských deodorantov a mentolových žuvačiek, čo rozhodne nebola vôňa, ktorú by som privítala s otvorenou náručou. Max odrazu zdvihol svoje sivasté oči od obrazovky a tvár sa mu rozjasnila.
"Ó, Laura!" dostal zo seba a neuniklo mi, že zhodnotil môj vzhľad v šatách, ktoré sám kupoval. "Rád ťa znovu vidím."
Jeho slová ku mne vyslali i pohľady zvyšných troch okupantov izby, v dôsledku čoho som sa nervózne usmiala. "Aj ja ťa veľmi rada vidím, Max."
Flynn ma bez varovania objal okolo pliec a ja som sa nečakane zachvela. Moje telo si bolo tak veľmi vedomé jeho blízkosti, až si stanovovalo reakcie ešte pred schválením mysľou, za čo som mala chuť streliť si poriadnu zaucho.
"Chalani, rád by som vám predstavil Rose," zarehotal sa a ja som v duchu prevrátila očami.
Bolo mi jasné, že mu akurát hlavou lietal celý humorný príbeh o tom, ako ma náhodou stretol po ceste autobusom a ako som sa skoro nechala zvalcovať stádom novinárov, no nič podobné z jeho úst nevyšlo a tak som sa znovu premohla na prívetivý úsmev. Dvaja chalani na posteli sa medzičasom posadili a hľadeli na mňa ako na ohrozený druh zvieraťa kdesi v zoologickej záhrade, zatiaľ čo Logan, postávajúci povedľa nás, si ruky zanovito prekrížil na hrudi. Začudovala som sa nad faktom, že sa nikto z nich nespýtal na formu vzťahu, ktorú medzi sebou máme, no nechala som to plávať.
"Rose, toto je Logan, jedinečný klavirista a hlavný spevák našej kapely, ktorý je však ustavične namosúrený za veci, ktoré sú neovplyvniteľné," pokračoval Flynn a mne až vtedy došlo, s kým mám dočinenia.
YOU ARE READING
Fragrance of Feelings
Romance„Hoci mi je jasné, že budúcnosť neexistuje. Existuje len táto zanedbateľná sekunda, v ktorej sa zúfalo túžim ponoriť do tvojich očí. Až by si ma v nich utopil. Bez šance vyplávať. Mal by si ma celú aj so všetkým, čo je vo mne," vlastné slová ma páli...