Chapter 34

47 14 3
                                    

Flynnov absolútne neopodstatnený a prehnane exaltovaný čin mal za následok, že som sa dostala do ďalšieho mimoriadne silného emocionálneho stavu, spojeného s krajným nevnímaním okolia. Netušila som, kam sa pobral zahanbený čašník. Nemala som poňatia, či ešte niekedy bude schopný fungovať bez toho, aby mal pred očami nadurdeného Matthewa Hendersa, či Flynna Wolnera vedľa ženy, na ktorej pozornosť si práve nárokoval. Bola som len telom bez mysle - bábikou, ktorej miesto mozgu do hlavy pokračujú vlasy.

To však nebol ani zďaleka ten najväčší problém. Tým skutočným bol totiž fakt, že Flynnova dlaň zotrvávala na pôvodne cielenom mieste i naďalej. Zrak mi tak klesol z úrovne obrusu priamo na moje kolená, a keď som zbadala jeho dlhé prsty mierne zaborené v mojej koži, bola som si istá, že nedýcham.

Flynn ma jedným z ľadových kĺbov, opradených hebkou pokožkou, pohladil po studenom povrchu mojej podoby a mne jeho dotyk prešiel každým nervom v sústave - akoby sa pod vplyvom jeho prítomnosti všetky miesta v mojom tele spojili tajomnou dráhou slasti. Pomyslela som si, že celkom určite omdliem, avšak táto myšlienka bola turbulentne nasledovaná impulzom odsotiť ho od seba.

Jedným z mnohých dôvodov, prečo ma jeho dotyk privádzal do rozpakov, bol okrem iného i fakt, že som vôbec netušila, čo v našej hre vlastne je a nie je dovolené. Preto, keď som podvihla hlavu a pohľad sa mi stretol s tým Matthewovym, okamžite som zo seba Flynnovu ruku striasla.

Ako však už človek mohol predpokladať, s nenarušiteľnou oázou pokoja sediacou po mojej pravici to ani nepohlo. Miesto toho mu kútiky pier vyleteli nahor, akoby sa na celej situácii náramne zabával. Iste, zrejme odo mňa podobnú reakciu čakal už pekných pár minút a bol vrcholne hrdý na to, že sa mi dokázal takto jednoducho dostať pod kožu.

"Tak čo, ty stroj, kedy sa môžeme tešiť na ďalší ohromujúci večer, počas ktorého ťa uvidíme na plátne?" nadhodil Eric Chellnet, zatiaľ čo z vedierka s ľadom vytiahol biele víno.

Zrejme v sebe podobne ladenú otázku zadúšali i ostatní hostia pri stole, pretože až na Harryho Benneta všetci v okamihu zdvihli hlavy, pozornosť upriamili na veľkomožnosť povedľa mňa a očami priam hltali mimiku jeho tváre.

Flynn sa rozpačito usmial a ukazovákom sa neisto poškrabal na líci, akoby sa odrazu necítil komfortne. "Waterfall vychádza budúci rok v máji. S Amandou nás čaká točenie ešte pár posledných komplikovanejších scén a následne už svoje urobí iba produkcia."

"Ó, áno, celkom by som zabudol, že dnes pri tomto stole sedia až dve budúco-Oscarové hviezdy," rozplýval sa Eric a ja som zmätene zažmurkala.

Počujem dobre? Flynn s Amandou budú v jednom filme? Spoločne?

"Nepreháňaj, Eric, moja úloha popravde nie je príliš atraktívna," zašvitorila Amanda a ja som premýšľala, čo iné by mohla dodať, aby som sa cítila ešte väčšmi mimo kontext, než teraz. "Zato Flynnove scény sú absolútne dokonalé. V podstate spolu s Tarym Golym držia na chrbte celú zápletku."

Ach tak. Tu to je.

"O čo v tom filme ide?" spýtala sa Charlotte Michiganová a pohár vína si elegantne priložila k perám.

"To nemôžeme prezradiť, Charlotte," zasmiala sa Amanda. "Ale som si takmer istá, že Flynn si vďaka tejto role pôjde po nespočetné množstvo ocenení." Zasnívane naňho pozrela.

"Och, nie, konkurencia bude budúci rok neskutočne veľká," Flynn sa nervózne zasmial. Čo sa to s ním zrazu deje, sakra? "Vedeli ste, že Jim Bonn bol obsadený do nového dielu Kanes?"

"Skutočne?" začudoval sa William Carter. "Myslel som si, že ho to vždy väčšmi lákalo skôr k dramaturgii."

"Presne tak," poznamenal Flynn v zúfalej snahe odvrátiť rozhovor iným smerom a rukou výrazne zagestikuloval smerom k Williamovi. "Práve preto sa naňho budú chcieť ísť všetci pozrieť."

Fragrance of FeelingsDove le storie prendono vita. Scoprilo ora