Fülszöveg és néhány további információ

330 18 0
                                    

Nem számít, melyik oldalon álltál. Ezek voltak az utolsó szavai, mielőtt az a végzetes lövés eldördült.
Arról beszélt, hogy nem számít, melyikünk fogja meghúzni a ravaszt.
Arról, hogy a kezemben lévő pisztoly nem a győzelmet szimbolizálja.
Arról, hogy bármit is teszek, az egy pecsét lesz a halálos ítéletem véglegesítéséhez.
Ha ő húzza meg a ravaszt, véget ér a játék. Ha én húzom meg, emberileg lenullázom magam.
Egyértelmű volt, hogy abból a párbajból már sehogy sem jöhetek ki győztesként.
Mindent megtett azért, hogy tönkretegyen.

Alaposan kitervelte, hogy hogyan fogja kirántani a lábam alól a talajt.
Hogy hogyan fogja besározni a nevemet.
Hogy hogyan fog szembefordítani azokkal az emberekkel, akik a végsőkig kitartottak mellettem.
Minden gondolatom, minden lépésem, minden, amit azért tettem, hogy megállítsam őt, ehhez a pillanathoz vezetett. Olyan voltam számára, mint egy bábu a sakktáblán.

Arról beszélt, hogy cserben hagytam valakit.
Valakit, aki egykor nagyon fontos volt számomra.
Valakit, aki nem érdemelte meg, hogy elengedjék a kezét.
Valakit, aki mellett a végsőkig ki kellett volna tartanom.
Arról beszélt, hogy megérdemeltem a bosszú minden egyes percét.
Arról, hogy nem számít, melyik oldalon álltam, veszítettem.

***

Kitalált történet, a valósággal való egyezés a véletlen műve!

Felnőtt tartalom! Amennyiben úgy érzed, a következő témák valamelyike érzékenyen érinthet, javasolt az olvasás elvetése:

– kábítószerek
– erős nyelvezet
– erőszak
– szexualitás
– káros magatartásminták

Szívesen olvasom a véleményeiteket, ha szeretnétek megfogalmazni az érzéseiteket, esetleg kérdésetek vagy megjegyzésetek támadt, bátran írjátok meg, imádom az olvasói kommenteket 🥰

Jó szórakozást az olvasáshoz!

***

A történethez egy Instagram-oldal is tartozik, melyet az @azujfiu felhasználónév alatt érhettek el. Az oldalon számos extra tartalmat olvashattok, többek között előzetes ajánlókat, információkat a szereplőkről, érdekességeket a történettel kapcsolatban – de ott fogok jelezni az új fejezetek feltöltése előtt is.

***

Borítókép forrása:

Unsplash / Ahmed Zayan
https://unsplash.com/@zayyerrn

Betűtípusok forrása:

Downcome
Misprinted Type
https://misprintedtype.com

Vice City Sans
WOLVES-Fonts
https://deviantart.com/wolves-fonts

Jost*
Indestructible Fonts
https://indestructibletype.com/

Az új fiú - Nem számít, melyik oldalon álltálWhere stories live. Discover now