Arkadaşlar sizden ufak bir ricam olacak. Acaba yorum yapabilir misiniz? Düşüncelerinizi okumayı seviyorum ^^
''Aşkım ben çok heyecanlıyım! Biraz daha beklersek doktorun odasını basacağım!'' Dedi Jimin.
Jungkook eşinin bu tatlı hallerine tebessüm etse de kafasından geçenler çok farklıydı.
Keşke Micha'ya hamileyken de böyle olsaydın.
Micha'nın da hakkı vardı anne sevgisine.
Ama söyleyip kimseyi üzmek ve moral bozmak istemiyordu. Önceden yaşanan olaylar istem dışı olduğu için kimseyi suçlayamazdı. Bu yüzden kucağında oturup oyuncağını inceleyen kızının kafasına birkaç öpücük bıraktı ve eşinin tatlı söylemlerini dinlemeye devam etti.
''Jungkook?''
Bir anda ciddileşen bedenle bakışlarını kızından alıp vitaya çeviren delta, merakla yanıtladı onu.
''Efendim güzelim?''
''Aynı şeyleri Micha'ya hamileyken hissetmediğim, daha doğrusu dışa yansıtmadığım için bana kırgın mısın?''
İçinden geçenleri bir bir söyleyen bedenle şaşırmadan edemedi Jungkook. Bakışları kızlarını bulurken cevap verdi.
''Çok değil, o zamanlar yaşadıklarımız için seni suçlayamam. Sonuçta sen kızımızı istemi-''
''Lütfen sus Jungkook.'' Dedi Jimin anında dolan gözleriyle. Evet, gerçekler bunlardı ama duymak istemiyordu.
Kızını bu kadar severken ona ilk başlarda yaşattıklarını tekrar hatırlamayı istemediği gibi.
O zamanlar salaktı.
Gerçekten çok salaktı.
Hayallari uğruna bir bebeği aldırmayı düşünecek kadar hem de.
(Y/N: İsteyerek olmadı, aldırmaya hakkı var diyebilirsiniz. Fakat aldırsaydı küfür yiyen yine Jimin olacaktı okurlarım. Bu yüzden buraya aldırmanın hak olduğuna dair savunmalar yazmayın. Aşık olduğu adamdan hamileydi ve Jungkook'da bebeği istiyordu. Herhangi bir ekonomik veya sağlık sorunları yoktu. Bu yüzden bebeği aldırması gerekmiyordu.
Aldırmadı da.
Neyse sizi çok seviyorum♡ Size çok kızar gibi oldum kusura bakmayın. Bir öyle bir böyle konuşan insanlar oluyor bazen. Moral bozmaktan başka bir işe yaramıyorlar. Artık kitaba dönelim.)
''Jeon Jimin!''
Delta, üzgün olan eşinin alnına yumuşak bir öpücük kondurduktan sonra kucağındaki kızıyla ayağa kalkıp vitayı da ayağa kaldırdı.
''Bunları düşünmeyip bebeğimizi düşünelim, olur mu?''
Dolu gözlerini elinin tersiyle silen vita olumlu anlamda başını salladı. Sonra odaya girdi ikili.
''Hoşgeldiniz Jeon'lar.''
Eski doktorlarına gelmişlerdi deltanın yoğun isteği üzerine. Jimin, böyle güzel bir günde eşini kırmak istememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Miss U 2|Jikook|✔
Romance''I Miss U'' kitabının ikincisidir. Onu okumadan okumamanızı öneririm^^ -Modern omegaverse -Soft •Semekook •Ukemin