9

1.7K 163 26
                                    

Gördüğü sonuç, gözlerinin dolmasına sebep oldu. Ardından bakışları deltaya kaydı. Jungkook az önce yaşanan olayın etkisinden çıkar çıkmaz hızla oturduğu yerden fırlayıp ağlayan eşinin yanına ilerledi.

''Güzelim?''

''Ju-jungkook...''

Eşinin yüzünü avuçları arasına alan delta, endişesini bastırmaya çalışıp hafif titreyen sesiyle konuştu.

''Bebeğim sakin ol ve sonucu söyle.''

''Ben...Ben hamile değilim.''

Jimin'in ağzından çıkan sözlerin ardından eşine sıkıca sarıldı Jungkook. Vita test yaptıklarını söylediğinden beri eğer hamile olmasaydı onu nasıl teselli edeceğini düşünüyordu ve henüz bir şey bulamadan gerçeği öğrenmişti.

''Şşt güzelim, ağlama.''

''Jungkook...''

Aynı oda içerisinde iki farklı duygu yaşanıyordu. Taejin ikilisi sevinirken, Jikook ikilisi üzülüyordu.

''Sakin ol bebeğim...Biz ne konuştuk? İki sonuca da üzülmeyeceğiz dedik, değil mi?''

''Ama...Ben hamile olmak istiyordum...''

Jungkook'un içi parçalanıyordu, fakat güçlü durup eşini teselli etmesi gereken kişiydi. Acısını sonra duştayken de yaşardı. Tıpkı geçen sefer olduğu gibi.

''Jungkook e-eve gidelim.''

Eşini tek hamlede kucağına alan delta, bakışlarını bebeklerini kutlayan ikiliye çevirdi. Onların yerinde olmayı çok isterdi, isterlerdi.

Ses çıkarmadan evden ayrılıp kendi evlerine doğru ilerlediler. Onca yol boyunca Jimin ağlamış, Jungkook güçlü kalmaya çalışmıştı.

İkinci kez üzülüyorlardı.

Eve vardıklarında, delta olan Micha'yı Bayan Park'a bıraktığı için şükretti ve hâlâ kucağında olan bedenle yatak odasına doğru ilerledi.

Jimin'i yavaşça yatağa yatırıp hızla yanına yerleşti ve kollarını titreyen bedene sardı.

''Benim yüzümden.''

''Saçmalama. Hiçbir şey senin yüzünden değil.''

''Her şey benim yüzümden.''

''Sus.''

''Sarılma bana, git.''

''Gitmeyeceğim.''

Sığındığı kollardan ayrılan Jimin, kan çanağı olmuş gözleri ve titreyen dudaklarıyla konuştu.

''Kesin ben hasta olduğum için çocuğumuz olmuyor. Gidip sağlıklı biriyle evlenmelisin Jungkook. Ben sana layık de-''

''Jimin sen ne dediğinin farkında mısın?!'' Diye hiddetle sordu delta. O da iyi değildi. Onun da duyguları vardı.

''Ben...''

''Benim de canım yanıyor ama ben senin için güçlü kalmaya çalışıyorum! Ben de aynı acıyı yaşıyorum, bencil olmak yerine beni de biraz düşün!''

Jimin yüksek ses yüzünden ağlamaya başlarken titrek çıkan sesiyle konuştu, daha doğrusu konuşmaya çalıştı.

''Be-ben...Ö-özür dilerim...''

Jungkook eşinin ensesinden tutup kendine çekti ve dudaklarını birleştirdi. Uzunca bir süre öyle kaldılar. Hareket etmediler. Sanki buna ihtiyaçları vardı.

''Seni çok seviyorum ve ölümün bile bizi ayırmasına izin vermeyeceğim güzelim. İkimiz de duygusal olarak iyi değiliz. O yüzden konuşmak yerine sarılıp uyumalıyız. Ruhsal ve bedensel olarak iyileşmeye ihtiyacımız var.''

I Miss U 2|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin