Lütfen birazcık yorum yapin ):
Ben sizin için koşa koşa eve gelip bölüm atıyorum ama yorum sayısı 10'u geçmiyor
Oy benim için önemli değil ama düşünce ve tepkilerinizi seviyorum
Tehdit edeyim mi sizi 😠🔪
Haftada 1 bölüm atarım görürsünüz haaa 😁
...
Yılbaşı Gecesi;
(Micha 22 aylık, Hanwool 6 aylık.)
Y/N: Öncekinde de aralıktalardı. Bir şey değişmedi. Sadece yılbaşına girişlerini yazmak istedim.
''Micha koşma, ağaca takılıp düşceksin kızım!'' Diyerek minik vitayı uyardı delta olan, elindeki süsü duvara yapıştırmaya çalışırken.
Etraf süslerle dolu olduğu için oldukça mutlu olan Micha, ordan oraya paytak paytak koşuyor, parlayan her şeyi eline almak istiyordu.
Hanwool için durum daha da güzeldi. Anne ve babasının kızgınlığı geçtiği için sürekli olarak erafında yayılan ve mükemmel uyumu olan okyanus-çilek kokusu onu güvende hissettiriyordu.
''Taehyunglar gelmek üzereymiş hayatım.'' Dedi Jimin, işlevi biten telefonunu cebine koyarken.
''Simetrik mi?''
''Evet.''
Süsü oraya sabitledikten sonra arkasına dönen Jungkook, ellerini eşinin beline yerleştirip kendisine çekti. Taehyunglar gelmeden biraz öpüşüp koklaşmak istiyordu.
''Kook bir sürü işimiz var...''
Vita ne kadar diretse de, boynuna konan kokulu öpücüklere daha fazla dayanamayıp kendisinu eşine teslim etti. Pişman olmayacağını biliyordu.
Delta, mühür bölgesine daha uzun süreli olmak üzere vitasının boynuna güzel öpücükler bıraktı. Ardından tatlı öpücükleri Jimin'in yüzünü buldu. İlk alnından, sonra burnundan en son da dudaklarından bir öpücük çaldı.
''Beni hep sen öpüyorsun. Ama hep işim olduğu zaman yapıyorsun. Biraz daha beklesen ben seni öperdim.''diye kendini savundu Jimin. Bu tarz konularda ilk adımı sürekli olarak Jungkook attığı için kendisini kötü hissediyordu.
''Benim güzel bebeğim, ilişkimizdeki seme ben olduğum için bazı şeylerde ilk adımı ben atmak istiyorum. Bu seninle alakalı değil. Ben seni tek hamlede kendime çekip öpebiliyorum fakat sen bunu yapamazsın. O yüzden sürekli ben öpüyorum.''
''Yine de-''
Evde yankılanan zil sesiyle Micha paytak adımlarını kapıya yöneltirken, Hanwool ses yüzünden uyanmıştı. Delta, oğullarına bakmak amacıyla salonda kalırken, Jimin de kapıyı açmak üzere girişe ilerledi.
''Hoşgeldiniz!''
Taejin ikilisi aynı neşe ve sevinçle ona karşılık verince birlikte içeriye geçtiler. Hanwool babasının kucağında ağlıyor, Micha ise misafirlere evlerindeki süsleri gösteriyordu.
''Tete baykk!'' Diye şakıdı minik vita, betaya yılbaşı ağacını göstererek. Taehyung da aynı neşeyle konuştu.
''Ne kadar da güzel bebeğim!''
Beğeni kazandığını anlayan Micha, heyecanla babasının yanına ilerleyip bu sefer de kardeşini gösterdi.
''Tete baaayk bebbe.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Miss U 2|Jikook|✔
Romance''I Miss U'' kitabının ikincisidir. Onu okumadan okumamanızı öneririm^^ -Modern omegaverse -Soft •Semekook •Ukemin