13 Şubat günü
(Micha 2 yaşında, Hanwool 8 aylık)
''Tanrım Hanwool...Her yerimi batırdın. Bir sürü misafir gelecek birazdan, bu seferlik etrafı kirletmeyip uslu olsan ne olurdu ki?''
''Maa-ma!''
Jimin derin bir nefes alıp etrafına bakınırken, mama sandalyesinde oturan omega masummuşcasına bir gülümseme kondurdu yüzüne.
''Sakın gülümseme Hanwool. Böyle yaparsan kıyamam sana.''
Omega aynı şekilde gülümsemeye devam edip, annesini mest etti. İşini biliyordu kerata.
''Güzelim sana, oğlumuzu besledikten sonra giyinmeni söylemiştim.''
Vita, arkasından gelen sesle elindeki tabağı masaya bırakıp eşine döndü. Delta, yıkandığı için nemli olan saçlarıyla kendisine bakıyordu.
''Çok heyecanlandım ne yapayım? Hem Micha nerede?''
''Elbisesini kendi giymek istedi. Ben de ısrar etmedim, size bakayım dedim.''
''İyi yapmışsın hayatım da, fermuarını çekemez ki.''
''Birazdan gideceğim yanına, hevesini kırmak istemedim.''
''O zaman oğlumuzun da hevesini kırmayıp mamasını yedir.''
Jungkook yüzüne tatlı bir gülümseme yerleştirip eşinin dudaklarına öpücük kondurdu. Bu, Jimin'i afallatıp işten kaçmak için yaptığı bir taktikti. Fakat vita, bu sefer yemedi.
''Ben, kızımızın yanına gidiyorum. Sen de oğlumuzu besliyorsun Jungkook.''
Delta olan, aldığı net komutla eşine asker selamı verip: ''Baş üstüne.''Dedi.
Minik omega, yeni bir av görünce kahkaha atıp elindeki plastik kaşığı babasına fırlattı. Biraz eğlenceden zarar gelmezdi sonuçta?''Baba!''
Evde yankılanan Micha'nın sesiyle üst kata doğru ilerlemeye başladı vita olan. Jungkook da Hanwool'a yaklaşmadan önce derin bir nefes aldı.
''Hadi bakalım, savaşa başlıyoruz.''
...
''Ay! Seni yerim prenses! Ne kadar da güzel olmuşsun!'' Dedikten sonra yere eğilip Micha'nın saçını okşadı beta.
''Tete bayk.''
Minik vita heyecanla üzerindeki elbiseyi işaret ettikten sonra etrafında döndü. Bu güzel, parlak elbiseyi herkese göstermek istiyordu.
''Evet miniğim, çok güzel.''
''Anni, baba neyde?''
''Anni baba ciciler giyiyor, gelirler birazdan. Jin'in yanına gidelim mi?''
''Çin!''
Taehyung, vitanın elini tuttuktan sonra sevgilisinin yanına doğru ilerledi. Jin, koltukta oturmuş, elindeki telefonda işiyle ilgili bir şeyler yapıyordu.
''Aşkım bak, kim geldi!''
Seokjin, gördüğü güzellikle elindeki cihazı kapattı ve kollarını açtı. Micha da vakit kaybetmeden, koşarak alfa olanın kolları arasına girdi.
''Prenses mi oldun sen?''
''Eveyt!''
''Güzelim bir dakika bekler mis-''
''Sus Jungkook.''
Evin içerisinde yankılanan seslerle herkesin bakışları meriveni buldu. Jimin, kucağındaki Hanwool'la hızla merdivenlerden inerken; Jungkook da telaşla peşlerinden geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Miss U 2|Jikook|✔
Romance''I Miss U'' kitabının ikincisidir. Onu okumadan okumamanızı öneririm^^ -Modern omegaverse -Soft •Semekook •Ukemin