6-M

2.1K 183 28
                                    

''Millettt! Herkes duysun ben bu adama çok aşığımmmm!''

''Jungkooook bağırmasana insanlar uyanacak!''

İki sarhoş ve savsak adımlar.

''Uyansınlarrr! Uyanıp senin şu güzelliğini görsünlerrr! Sen benimsin Jeon Jiminnnn!''

''Ben seninimm! Ben Jeon Jungkook'un eşiyim ve o çok ateşliii! Gözlerinizi çekin kocamın üzerindennn!''

İki aşık ve tatlı sözler.

Yaklaşık on beş dakikanın sonunda kendilerini evlerinde bulan ikili sağa sola çarpa çarpa yatak odasına vardılar. Yorgun bedenleri yatağa devrildiğinde, Jungkook, eşini kolları arasına alıp konuştu.

''Jimin ben sana çok aşığım.''

''Ben de sana çok aşığım.''

''Aşık insanlar sevişmez mi? Biz de sevişelim mi Jimin?''

''Hadi sevişelim.''

Aldığı onaydan sonra Jungkook'un günahkar elleri, vitanın kalçalarını buldu. Burunları birbirine değerken hızla dudakları buluştu.

Şevk, haz, arzu ve aşk.

Hepsini aynı anda yaşıyorlardı.

Delta daha rahat olmaları için mor gözlü(?) vitanın üzerine çıkıp tekrardan dudaklarını birleştirdi.

Jimin'in arsız elleri Jungkook'un tişörtünün altına girip karın kaslarını bulurken gülümsedi. En sevdiği yer olabilirdi deltanın vücudunda.

Sanki daha önce hiç görmemiş gibi birbirlerinin vücutlarını elleriyle keşfe çıkarken, nefessiz kaldıkları için ayrıldılar.

''Deltam, bize bir yavru verecek misin?''

Jungkook duyduğu şeyle geri çekildi ve vitanın mor gözleriyle bakıştı. Aklı yerinde olsa, şimdi bırakırdı. Fakat sarhoş olduğu için allak bullak olan zihni olayları tam kavrayamıyordu.

Tek odağı eşiydi.

Eşini mutlu etmek istiyordu.

''Tabii ki vereceğim güzel vitam.''

''Deltam vitasını çok seviyor~'' Deyip tatlı tatlı feromonlar yaydı etrafa, az sonra yapacakları şeye zıt olarak.

''Evet güzelim, seni çok seviyorum.''

Delta olan, naif öpücüklerini yoğun çilek kokan boyna bırakmaya başladı. Bir eli eşinin bel boşluğunu okşarken diğer eli de ustaca altındaki bedeni soyuyordu. Eh, kıyafetlerle yapamazlardı sonuçta?

''Her şeyi ben yapmak istiyorum deltam.'' Dedi vita parlak gözleriyle. Bu öneriyi oldukça beğenen Jungkook, eşini tamamen çıplak bırakacak şekilde soydu ve yatağa sırt üstü uzandı.

Artık her şey vitanın elindeydi.

İkilinin şehvet dolu bakışları buluştuğu zaman, birazdan yapacağı şeylere tezat şirince gülümsedi Jimin.

''Seni mutlu edeceğim deltam~''

Çırılçıplak olan vita, dizleri üzerinde yürüdü ve eşinin kucağına, tam büyük penisin üzerine-oturdu. Bununla bile derince inlemişti Jungkook. Sarhoş olduğu için duygularını doruklarda yaşıyordu. Ve eşi çok tahrik ediciydi...

Vita daha fazla vakit kaybetmemek adına öne doğru eğildi ve Jungkook'la dudaklarını birleştirdi.

İki çift et parçası ahenkle dans ederken araya diller de girince işler kızıştı. Delta dolgun kalçaları kavrarken, vita sürekli olarak inlemeye başladı.

I Miss U 2|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin