2 hafta sonra öğlen saatleri;
Geçen süre içerisinde hem psikolojik -hastanede tedavi olmuştu- hem de bedensel olarak -dikişleri- iyileşen vitanın çıkışı yapılmıştı.
Şimdiyse eve varmıştı Jeon ailesi. Delta olan tek koluyla kızını taşırken, sağ eliyle de kapıyı açıyordu.
İçeriye girdiklerinde Jungkook önce kızını sonra da sırtındaki çantayı bıraktı. Micha odasına emeklerken Jimin kapıyı kapatmıştı.
Derin bir nefes alan delta, yüzüne hoş bir gülümseme yerleştirdi ve arkasını döndü. Güzeller güzeli eşini görünce yüzündeki gülümseme büyürken birkaç adım atıp aralarındaki mesafeyi iyice kapattı.
Elinin teki ince beli bulurken, vitayı kendine çekti ve boşta olan elini havaya kaldırıp hafif tombul olan yanağı okşadı. Mutlu olduğu için yumuşak feromonlar salgılayan Jimin, huzurla gözlerini kapattı.
''Benim meleğim aç mı?''
Kulağına fısıldanan şeyle olumlu bir mırıltı bıraktı ortama. Çok geçmeden boynunda yerini alan ince dudaklarla midesinde bir şeylerin harekete geçtiğini hissetti.
Birkaç kokulu öpücüğün ardından tekrar fısıldadı delta olan.
''Sana ne yapmamı istersin? Hastanede doğru düzgün beslenemedin.''
''Ne yaparsan yerim.''
''Hmm...sana bulgogi yapacağım.''
Geri çekilen deltayla boşlukta hissetti vita. Onun sıcaklığını çok seviyordu. Güvende hissettiriyordu...
''Anni!''
Çocuk odasından gelen tatlı sesle eşinin dudaklarına son bir öpücük bırakan Jimin, vakit geçmeden sesin geldiği yere doğru ilerlemeye başladı. Jungkook da yemek yapmak için mutfağa girişmişti.
Normale dönmüş gibilerdi?
...
''Ben bir duş alayım, koktum yemin ediyorum.'' Dedi vita yataktan kalkıp dolabın önüne ilerlerken.
''Seni yıkamamı ister misin?''
''Gerek yok aşkım.''
''Seni yıkamak istiyorum.''
Jimin bakışlarını çizim yapan bedenin gözlerine çıkardı ve gülümsedi. Delta da onun gülümsemesine karşılık verip elindeki kalemi masaya bıraktı. Sonra da ayağa kalkıp eşini kucağına aldı.
''Tanrım Kook ne yapıyorsun?!''
''Bağırma Micha uyanacak.''
Vita sustuğunda zaferle gülümsedi Jungkook. Odanın içerisindeki banyoya girdiklerini eşini klozete oturttu ve suyu ayarlamaya başladı.
''Benimle yıkanmaya ne dersin?'' Diye sordu. Sesi hafif cilveli çıkmıştı. Delta onun oyununa ortak olup yarım ağız sırıttı ve ateşli çıkan sesiyle konuştu.
''Bunu reddetmek oldukça zor.''
Küvetin tıpasını taktı ve üzerindeki tişörtü çıkardı. Vitanın bakışları hızla güzel vücudu bulurken yutkunmadan edemedi. Jungkook'un fiziği herkesin aşık olacağı cinstendi.
Vücudu kaslıydı ama beli inceydi.
''Gören de her gün bakmıyorsun sanar.'' Dedi Jungkook altındaki kumaş parçasından da kurtulurken.
''Ne kadar baksam da doyamıyorum.''
Yalnızca baksırıyla kalan delta, klozette oturan vitasının kıyafetlerini de tek tek çıkardı. Şimdi sadece baksırlaydılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Miss U 2|Jikook|✔
Romance''I Miss U'' kitabının ikincisidir. Onu okumadan okumamanızı öneririm^^ -Modern omegaverse -Soft •Semekook •Ukemin