Yorum sayısı cok azaldı 🥺
Hiçbir zaman oy veya yorum sınırı koymadım çünkü zorla yapmanızı istemiyorum. Ama siz yorum yapmayınca da üzülüyorum.
Neyse duygu sömürüsü yapar gibi oldum siz keyfinize bakın asklarim
...
Jungkook'un ağzından çıkan dört arsız kelimenin ardından oldukça ateşli bir öpüşme içerisine girmiştiler.
Jimin'in elleri eşinin saç tutamlarını çekiştiriyor, Jungkook'unkiler de dolgun kalçaları yoğuruyordu.
''Immh.'' Diye inledi Jimin, alt dudağı delta tarafından ısırılınca. Ardından aklına yanı başlarında uyuyan kızları geldi ve sessiz kalmak adına savaş vermeye başladı.
''Bu kadar güzel olman beni delirtiyor.''
''Böyle konuştuğunda çok romantik ve ateşli oluyorsun.'' Diye fısıldadı vita, deltanın dudaklarına doğru.
''Sen de hem tatlı hem de ateşlisin...''
Eşi tarafından yerleri değiştirilip yatağa yatırıldığı sırada vitanın telefonu çalmış, Micha çıkan ses yüzünden uyanırken Jikook ikilisi derin bir nefes almıştı.
''Üzgünüm aşkım.'' Dedi Jimin suçlu ses tonuyla. Deltaysa dudağına son bir öpücük kondurup ayağa kalktı.
''Sen telefona bak, ben Micha'yı geri uyutayım.''
Başını salladıktan sonra yataktan kalkan vita, merdivenlerden inip kapanmak üzere olan telefonu açtı.
''Alo? Taehyung?(Jimin konuşmamız lazım.) Ne oldu Taetae? İyi misin?(Ben...sana akıl danışmam gerekiyor. Evde misin?) Biz şey...evden uzaktayız. Önemli bir şey mi?(Ç-çok önemli Min, sana ihtiyacım var.) 3 saate anca gelebilirim. (Tamam, bize gelsen olur mu? Ayrıca yaklaşınca beni bir daha arar mısın? Bir şey isteyeceğim.) Olur da beni daha fazla endişlendirmeden ne olduğunu biraz olsun anlatır mısın?(O-olmaz, Seokjin yatak odasında her an duyabilir. Benim kapatmam gerekiyor.) Tae-''
Konuşması bitmeden telefon yüzüne kapandığında derin bir nefes alıp sakin kalmaya çalıştı. Ardından tekrar üst kısma çıkıp kendine kıyafet aradı. İçinde kötü bir his vardı.
Dolu gözlerle valizini kurcalarken kolunu tutup ayağa kalkmasını sağlayan eşiyle ona döndü.
''Güzelim? İyi misin?''
''Bilmiyorum.''
''Kiminle konuştun? Ne dedi?''
''Taehyung aradı. Sesi çok-çok kötü geliyordu. Ben...çok kötü hissettim. Bana ihtiyacı varmış. Yanına gitsek olur mu? Sonra bir daha geliriz.''
''Tabii ki aşkım. Sen üzerini değiştir, Micha uyumadı geri ben de aşağıya bıraktım. Sen de aşağıya geldiğinde hemen yola çıkarız.''
Jimin minnettarca eşinin boynuna sardı kollarını. Az önceki enerjisi bir anda çekip alınmıştı.
''Sakin ol meleğim. Her şey güzel olacak. Moralini yüksek tut.'' Dedi Jungkook ekşimeye başlayan çilek kokusunu içine çekerken.
''T-tamam. Giyinip geliyorum ben. Sen Micha'ya bak. Düşüp bir yerlere çarpmasın vücudunu.''
Eşinin dudağına son bir öpücük bırakan delta, sardığı belden ayrıldı ve merdivenlerden aşağıya indi.
Jimin de biraz daha iyi olan zihniyle üzerini değiştirmeye çalışıyordu. Arkadaşına bir şey olmamasını umdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Miss U 2|Jikook|✔
Romance''I Miss U'' kitabının ikincisidir. Onu okumadan okumamanızı öneririm^^ -Modern omegaverse -Soft •Semekook •Ukemin