11

1.5K 174 11
                                    

Bir hafta,7 gün, ikili için oldukça zorlu geçmişti. Beklemek, sabretmek çok zordu. Fakat iki yavruyla beraber yeni evlerine giriş yaptıklarında yaşadıkları tüm zorlukları unuttular.

''Jungkook ben heyecandan Hanwool'u düşüreceğim şimdi. Alabilir misin?''

Jungkook kucağındaki vitayı evi keşfe çıkması için yere bıraktıktan sonra minik omegayı kucağına aldı.

''Ne kadar güzel bir aile olduk.'' Dedi vita olan, bezli poposunu sağ sola sallayarak koşan kızlarını izlerken.

''Hanwool biraz büyüdüğünde güzel bir fotoğraf çekinip evin ortasına asalım.''

Jimin eşinin söylediğine kıkırdadıktan sonra ilerleyip kendini koltuğa bıraktı. Geçen bir hafta boyunca ev eşyalarıyla uğraşmış, haliyle çokça yorulmuştu.

Her şeye tek başına karar vermek ise işleri daha güç kılan bir etkendi. Tüm evi-ki evde en az 10 oda var-kendi dekore etmişti çünkü eşi, evlerinin Jimin'in zevkiyle döşenmesini istemişti.

Ve sonucu gördüğünde bunu istediği için memnundu delta. Ev muhteşem görünüyordu. Vita iç mimar falan mı olsaydı acaba?

''Bebeğim Hanwool aç sanırım, elini emiyor. Sütleri dolaptan, değil mi?''

''Bekle ben alıp gelirim.'' Dedikten sonra doğruldu Jimin. Tam ayağa kalkacağı sırada eşi yanına gelmiş yavrularını kucağına vermişti.

''Siz oturun, ben alırım.''

''Micha'ya da baksana. Aşağıya inmeye ya da yukarıya çıkmaya kalkmasın.''

''Güzelim güvenlik kapısı taktırdık, unuttun mu? İstemese bile inip çıkamaz. Ama yine de bakıp geley-''

''Anni baba!''

''Güzelim mi gelmiş benim?'' Deyip kızının koltuğa tırmanmasını izledi vita olan. Alışması için sürekli kucağa almıyorlardı artık.

''Ben sütü alıp geleyim.''

''Tamam hayatım.''

Hanwool'a iyice yaklaşan Micha, tıpkı ilk tanıştıkları gün olduğu gibi minik işaret parmağıyla onu işaret edip: ''Be-be.'' Dedi. Gelin o güne dönelim.

Flashback

''Ya kötü bir tepki verirse?'' Diye endişeyle konuştu vita olan. Ardından kucağındaki kızlarının kafasına kokulu bir öpücük bıraktı.

''Micha bebekleri seviyor. Neden kötü bir tepki versin ki? Böyle düşünme.''

''Ya onu kıskanırsa? Biliyorsun, Micha ilgi odağı olmayı seviyor.''

''Burada iş bize düşüyor güzelim. İkisine de birbirlerini kıskanmalarına gerek kalmayacak kadar ilgi göstereceğiz.''

''Tabii ki aşkım. Aksini düşünmüyorum zaten. Bilmiyorum işte. Sürekli böyle şeyler yaşamıyoruz sonuçta.''

''Haklısın bebeğim. Geldik, bekleyin ben kapıyı açacağım.''

Arabadan çıktıktan sonra önünden dolanıp eşi ve kızının olduğu kapıyı açtı. Ardından inmelerine yardım etti.

''Gerilme tamam mı? Micha güzel bir tepki verecek.''

''Umarım öyle olur Kook.''

I Miss U 2|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin