Gecenin bir yarısı, evde başlayan normal doğum ve Bay Kang'ın telefonunu açmaması dışında pek bir sorunları yoktu.
Ama bunlar ayrı ayrı incelendiğinde oldukça büyük sorunlardı.
''Jun-jungkook! Jungkook geliyor!''
Delta, yatakta kıvranan bedeni kucağına almaya çalıştı. Evet sadece çalıştı. Fakat saten, kısa şortun altından gördüğü şeyle gözleri kocaman açıldı.
''Jimin kafası çıkmış!''
''Si-ah-sikeyim!''
Eşinin altından kollarını çeken delta, vitanın altındaki şortu çıkardı. Gördüğü şeyle gözleri kocaman açılırken banyoya doğru koşturdu.
''Nereye gidi-ah-yorsun amına kodumun ma-ah-lı!''
Elinde makas, su ve havluyla geri dönen eşini görünce bu sefer gözleri kocaman açılan kişi Jimin'di.
''Sakın bana bebeğimizi doğurtacağını söyleme Jungkook.''
''O zaman söylemeden yapacağım.''
''Siktir!''
''Bacaklarını aç güzelim.''
''Jungkook yapma, doktoru bekleyelim. Ya ona bir zarar gelirse?''
''Asıl doktoru beklersek ona zarar gelecek. Sadece bana güven.''
Jimin emin olmayan bakışlarını deltaya yolladıktan sonra el mahkum bacaklarını araladı. Şu anda başka seçeneği yoktu. Jungkook haklıydı.
Beklerlerse zaman kaybederlerdi.
Zaman kaybederlerse bebeklerini kaybederlerdi.
''Ne olur ne olmaz diye normal doğum videosu izlemiştim. Ne yapmam gerektiğini az çok biliyorum. Bu yüzden panik yapma ve rahat ol. Tamam mı?''
''T-tamam.''
''Güzel, şimdi derin dedin nefes al.'' Dedi Jungkook, eşinin alnına bir öpücük bıraktıktan sonra.
Jimin derin derin solumaya çalışırken, deliğindeki yoğun sızı sebebiyle sürekli olarak inliyordu.
''Ikın güzelim.''
Vita, elinden geldiğince ıkınırken, içinden bir şeyler çekildiğini hissediyordu.
Normal doğum ne kadar da garipti.
''Jungkook hadi!''
''Az kaldım son kez meleğim. Oğlumuz için ıkınman gerekiyor.''
Jimin, tüm gücüyle ıkındığında deliğindeki acı aniden kayboldu. Ağladığı için kırmızı olan gözlerini oraya çevirmeye korkarken odayı gür bir ağlama sesi doldurdu.
Bir süre sessiz kalıp olayı sindirmeye çalıştı tedirgin bedenleri. Birkaç dakikanın ardından ilk konuşan Jungkook oldu.
''Aman Tanrım...''
''N-noldu Ju-jungkook?!''
''O bir delta...Jimin oğlumuz bir delta.''
(Y/N: Bunu başta da aciklamistim ama unuttuysanız diye bir daha anlatayım. Benim omegaverse evrenimde türler doğdukları an belli oluyor. Gözlerine bakarak anlayabiliyorlar.)
...
''Tanrım şu çatık kaşlara bak...Uvuşş! Tamam en delta sensin.''
''Tipe bak çay demle.''
''Götünü yediğim.''
''Aynı Jungkook.''
Taejin ve Danmi ikilileri sabahın köründe minik deltanın başına üşüşmüştü. Bu durumdan oldukça huzursuz olan Jungkook daha fazla dayanamayıp konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Miss U 2|Jikook|✔
Romance''I Miss U'' kitabının ikincisidir. Onu okumadan okumamanızı öneririm^^ -Modern omegaverse -Soft •Semekook •Ukemin