Randevu günü;
''Dün beni arayıp testlerin pozitif çıktığını söylediğinde çok mutlu oldum. Umarım herhangi bir sorunla karşı karşıya kalmazsınız. Hadi, daha fazla vakit kaybetmeden bakalım yavruya.'
Doktorun talimatından sonra ultrason odasına ilerlediler. Jimin sedyeye uzandıktan sonra heyecanla üzerindeki kıyafeti yukarı doğru sıyırdı. Bu güzel hissi yaşamayalı birkaç yıl olmuştu.
Elinin titrediğini,eli, eşinin elleri tarafından sıkıca tutulduğunda fark etmişti. İkisi de çok heyecanlıydı...
Beta doktor, cihazı jelli karında gezdirirken: ''Boyu ve kilosuna bakarsak 1-1,5 aylıkmış gibi gözüküyor.'' Dedi.
''Olamaz, iki hafta önce düğümlendik. Ondan önce de herhangi bir ilişkimiz olmadı efendim.''
Orta yaşlı beta, duyduklarından sonra tekrar kontrol etti minik bebeğin boyu ve kilosunu. Ardından endişeli görünen ikiliyi rahatlatmak adına konuştu.
''Gelişimine bakacak olursak, bebeğiniz baskın bir tür olacak Jeon'lar.''
Jungkook'un gözleri dolarken, vita olan daha fazla dayanamayıp gözyaşlarını dökmeye başlamıştı.
''Biliyorsunuz, baskın türlerin düşük riski çok azdır. İlk ayını atlattıktan sonra bu konu hakkında endişe etmene gerek kalmaz.''
Jimin bir yandan ağlayıp diğer yandan da doktoru dinlemeye çalışıyordu. Dediği sürecin yarısını atlattığı için sevinçle gülümsedi. Önceden yaptığı düşük yüzünden endişeliydi.
''Rahminde herhangi bir sorun yok. Beslenme şeklinden bahsedecek olursak öncekinin aksine daha gevşek. Çünkü baskın türler en çok proteine ihtiyaç duyar. Doğaları gereği diğer bileşenler vücutlarında bolca bulunur.''
''Bundan sonra her gün et yiyoruz Jeon Jimin...'' Diye mırıldandı delta olan, gözyaşlarını silerken.
''Bana uyar, bebeğimiz için her şeyi yapmaya razıyım.''
...
Bebek 3 aylıkken;
Vita, henüz 3 aylık hamile olmasına rağmen sanki 5 aylık hamileymiş gibi hissediyordu. Bunun nedeni epeyce büyüyen karnıydı.
''Jungkook! Et istiyorum!''
Delta olan, artık duymaktan bıktığı istekle eşine belli etmeden derin bir nefes aldı. Biraz yorulmuş olabilirdi. Ufacık, minnacık. Ve eş geçilmemesi gereken bir konu vardı.
Jimin 3 öğün et yiyordu.
''Bebeğim, biliyorsun birazdan doktora gideceğiz. Pişirirsem yetişemez ve minik yavrumuzun kalp atışlarını dinleyemeyiz. Başka bir şey yemek istemez misin?'' Diye umutla sordu.
''Sanırım haklısın...O zaman birazcık seni yiyeceğim.''
Zaten eşinin kucağında oturan vita, Jungkook'un yüzüne doğru döndükten sonra aniden kiraz dudaklara yapıştı.
İşte bu kısım, deltanın en sevdiğiydi.
Jimin dengesiz hormonları yüzünden sürekli olarak öpüşmek, yiyişmek, hatta sevişmek istiyordu.
Onlar sesli bir şekilde öpüşmeye devam ederken çalan zille ayrılmak zorunda kaldılar.
Hizmetli kapıyı açarken, içeriye giren bedenle hızla ayağa kalktı vita olan. Jungkook'sa oturduğu yerde sırıtarak dudaklarını yalıyordu.
''Hoşgeldin anne!''
''Hoş bulduk tatlım!''
Oğlu gibi sevdiği çocuğa sarıldı Bayan Jeon. O sırada ayağa kalkan Junglook, annesiyle sarıldıktan sonra hep birlikte koltuklara yerleştiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Miss U 2|Jikook|✔
Romance''I Miss U'' kitabının ikincisidir. Onu okumadan okumamanızı öneririm^^ -Modern omegaverse -Soft •Semekook •Ukemin