17

1.2K 157 24
                                    

Yaklaşık 4 ay sonra, 8 Haziran günü;

(Micha 28 aylık, Hanwool 1 yaşında)

Jimin, oyun odasında oynayan minik bebeklerinin yanına oturmuştu. Ve yarım saattir Hanwool'u almak için Micha'yı ikna etmeye çalışıyordu.

''Micha, kardeşini birkaç saniyeliğine, bak saniyeliğine. Dakika bile değil.  Ödünç alabilir miyim acaba?''

''Hayıy.'' Dedikten sonra kardeşine kollarını sardı minik vita. Oldukça sahiplenici bir ablaydı.

''Ama kardeşinin cici giymesi gerekiyor. Ondan sonra hemen geri vereceğim.''

Minik vita, birkaç saniye annesine bakıp emin olmaya çalıştı. Ardından kollarını çekip konuştu.

''Kaydeyş cici.''

''Evet meleğim. Babanı çağırmamı ister misin? Seninle oyun oyanasın?''

''Anni! Baba çayıy.''

''Tamamdır aşkım. Jungkook! Kızımız seni çağırıyor!''

''Geliyorum!''

Kitap okuyan delta, ayağa kalkıp adımlarını oyun odasına ilerletti. Gördüğü bedenlerle genişçe gülümsedi.

''Benim yaşama sebeplerim burada mı toplanmış ya?'' Diye sordu üçlünün yanına otururken.

''Oğlumuzu giydirmem gerekiyor. Malum biraz zor üzerini değiştirmek. Hatta...Sen giydir. Hep ben yapıyorum, bu sefer kızımızla ilgileneyim.''

''Sen bilirsin güzelim. Kıyafetleri nerede?'' Diye sordu minik omegayı kucağına alırken.

''Yatak odasında hepimizin kıyafetleri. Aslında hep birlikte gidip giyinsek daha iyi olur.''

''O zaman Jeon'lar giyinmeye gidiyor!''

Daha ağır olduğu için Micha'yı kucağına alan Jungkook, Jimin de Hanwool'u kucağına aldığında oyun odasından çıkıp yatak odasına doğru ilerlemeye başladılar.

...

''Hanwool emekleme, dizlerini acıtacaksın. Jungkook oğlumuzu yerden alır mısın?'' Diye söylendi vita, Micha'nın saçını toplarken.

''İki dakika otur, emzigini getireceğim demiştim. Oğlumuz hiç laf dinlemiyor.''

''Daha 1 yaşında olduğu için olabilir mi aşkım?''

''Micha çok usluydu.''

''Çocuklarımızı kıyaslama.''

Jimin'den çıkan sert sesle bakışlarını masumlaştırdı delta. Kötü anlamda söylememişti fakat vita, yavruları bir tutma konusunda çok hassastı.

''Haklısın...biz aşağıya iniyoruz. Siz de işiniz bitince gelirsiniz. Seokjin mesaj attı. Gelmek üzereymişler.''

''Tamamdır.''

Jungkook, yerde emekleyen minik omegayı kucağına aldıktan sonra salona inmek için merdivenlere yöneldi. Saç yapma işini bitiren Jimin'de kızını alıp salona indi.

İner inmez zil çalmış, içeriye sürekli beraber oldukları dörtlü girmişti. Delta onları karşılarken Jimin, her şey tamam mı diye etrafına bakındı.

Sanırım her şey tamamdı?

Bundan sonra zaman çok hızlı geçmiş, bir sürü kişi katılmıştı partiye. Fazla  kalabalık sevmeyen Hanwool sürekli olarak huysuzlanırken, Micha da onun yanından hiç ayrılmıyordu.

''Omoo! Şunlara bak. Gören de Jimin'in karnından birlikte çıktı sanarlar!''

Komşu villada oturan ve nezaketen partiye katılan kadının yaptığı yorumla vitanın içi kötü oldu.

I Miss U 2|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin