15-M

1.6K 159 10
                                    

Güzel geçen sohbet, çerezler, cipsler ve içecekler...Şimdiyse sıra oyundaydı. Jimin'in yoğun isteği üzerine tabu oynama kararı almışlardı.

Jimin-Jungkook, Taehyung-Seokjin ve el mahkum Daniel-Minji takım olmuştu.

''Ev sahibi biz olduğumuz için biz başlıyoruz. Hadi güzelim, başla.''

Eline kartları alan vita, süreyi tutacak olan Daniel'le bakışıp onay aldıktan sonra anlatmaya başladı.

''Ben telefonla ne yaparım?''

''Fotoğraf çekilirsin?''

''Güzel. Fotoğrafı neyin içerisine koyarsın? Tahta olur, plastik olur.''

''Çerçeve?''

''Doğru! Biz seninle neyiz?''

''Eş?''

''Kimler eş olur?''

''Senle ben?''

''Jungkook!''

''Birbirine aşık olanlar?''

''Evet! Kimler olur dedin?''

''Aşık?''

''Doğru! Devam ediyorum. Eeee...Ben nasıl biriyim?''

''Güzel?''

''Hayır!''

''Mükemmel?''

''Kişilik özelliği.''

''Arsız?''

Aldığı cevapla kulaklarına kadar kızardığını hisseden Jimin, konuşmakta zorlanırken Daniel'den süre bittiğine dair bir ses geldi.

''Of Jungkook. 'Tatlı'ydı cevap.''

Eşinden trip yediğini anlayan delta, başka tarafa bakan eşini kolları arasına alıp kendine çekti. Sonra da boynuna öpücük bıraktı.

''Kızma ya, bir dahakine yaparız.''

''2 tane bildiniz. Şimdi sıra bizde. Siz de öpüşüp koklaşmayı bırakın da oyuna dönün.'' Deyip eline kartları aldı beta olan. Bu tur pasif olanlar anlatacaktı.

''Aşkım başlıyorum.''

''Tamamdır.''

Kartı çeviren Taehyung, hızla anlatmaya başladı. Bu oyunu kazanmak istiyordu.

''Toprakta yetişir, uzun.''

''Ağaç?''

''Doğru. Çıplak olamamak için ne yaparız aşkım?''

''Kıyafet giyeriz?''

''Alta giyeriz.''

''Pantolon?''

''Daha kısa.''

''Şort?''

''Doğru! Salonda bulunur.''

''Koltuk?''

''Daha gelişmiş bir şey. Siyah olur.''

''Televizyon?''

''Doğru!''

Taehyung eline yeni bir kart alacakken Daniel sürenin bittiğini söyledi. Şimdi sıra Daniel-Minji ikilisindeydi.

''Ben size oynamayım dedim. Korecem o kadar da iyi değil.''

''Merak etme Daniel, Minji yabancı diller okudu. Yani İngilizce anlatabilir.''

Alfa olan duyduğu şeyle şaşırmadan edemedi. Fakat bu oldukça iyi olmuştu.

''Güzel o zaman. Süreyi kim tutacak?''

I Miss U 2|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin