''Tamam, bir şekilde halledeceğim. Bu kararımda kızının büyük bir etkisi var haberiniz olsun.''
Duydukları şeyden sonra hızla ayağa kalkıp sarıldı iki aşık. Bir yandan da mutluluk gözyaşları döküyorlardı.
''Bölmek istemem fakat sizden sonra bir aile daha gelecek. Bir an önce çocuklara bakmaya gidelim mi?''
''Tabii tabii.'' Dedi Jimin heyecanla. Saf kalpliydi vita, mutluluktan havalara uçuyordu delta.
''Beni takip edin.''
El ele tutuşup tekrar kadının arkasına takıldı ikili. Kalpleri heyecanla atıyor vücutları titriyordu. Ve en önemlisi ikisinin de yüzünde büyük bir gülümseme vardı.
''Kızınız bir buçuk yaşında olduğu için daha küçük bir bebek bakıyorsunuz değil mi? Kızınız kendisinden büyük birini kabullenmeyebilir.''
''Evet, mümkünse kızımızdan küçük olabilir mi? Micha bebekleri çok seviyor ve kardeş istiyor.''
''Tabii. O zaman yeni doğan kısmına geçelim.'' Dedikten sonra sola döndü beta olan. Sonunda yeni doğan yazan kapının önüne vardıklarında derin bir nefes aldı ikili.
''Önden geçin lütfen.''
Orta yaşlı kadını dinleyip içeriye girdiklerinde, hoş bir koku karşıladı onları.
''Yumuşak kokuya ihtiyaç duydukları için oda sürekli böyle kokuyor. Beslenme ihtiyaçları bize anne sütü bağışlayan kişiler sayesinde sayesinde sağlanıyor. Sizin sütünüz kesildi mi Jimin Bey?''
''Maalesef evet.''
''Tamam, sorun değil. Siz gezin. Ben hemen geliyorum.'' Deyip odadan çıktı.
''Jungkook ben çok heyecanlıyım.''
''Ben de. Hadi gel, bakalım.''
En baştaki beşikten başlayıp hepsine teker teker baktılar. Hepsi birbirinden güzelken karar vermek bir o kadar da zordu. Jimin hiçbirine kıyamıyordu.
''Bir tanesini seçmek çok zor. Kadından bize birini vermesini istesek olmaz mı Kook?'' Diye masumca sordu. Odada yaklaşık 10 tane bebek vardı.
''Sen bilirsin güzelim. Gelince söyleriz. O da bize uygun olan bir bebeği seçer.''
''Aşkım alfa olursa Micha rahatsız olmaz mı? Öz kardeşi olmadığı için kokusu rahatsız edebilir.''
''Haklısın. Ya beta ya da omega bir bebek sahiplenmemiz gerekiyor.''
''Bir karara vardınız mı?'' Diye sordu orta yaşlı kadın. İkili de başını olumsuz anlamda salladı.
''Bu oldukça zor. Hepsi birbirinden güzel ve masum. Sadece...kızımız vita olduğu için omega veya beta olmasını istiyoruz. Siz bizim için seçseniz olur mu acaba?''
''Düşüncesizde haklısınız. Şu an burada 7 tane alfa yavru var. 2'si omega ve biri beta. Kızınıza onun evlatlık olduğunu söylemek gibi bir planınız var mı?''
''Asla. Micha onu öz kardeşi olarak bilecek. Biz de ona öz yavrumuz gibi bakacağız.'' Dedi Jungkook kesin bir dille. Bu konuyu yetimhaneye gelirken arabada konuşmuşlardı.
''Şöyle ki beta ve omegalardan bir tanesi 7 aylık. Yani kızınızın aklı erdiğinde...evlatlık olduğu düşüncesine kapılabilir. Fakat 3 aylık bir omegamız var. Daha yeni geldi. Ailesi onu omega olduğu için bırakmış. İlgiye ve sevgiye muhtaç bir bebek.''
İkili son duydukları şeylerden sonra üzülmeden edemedi. Onlar bir bebek için her şeyini verecekken, insanların bebeklerini bakıma muhtaç bir şekilde buraya bırakması oldukça üzücüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Miss U 2|Jikook|✔
Romance''I Miss U'' kitabının ikincisidir. Onu okumadan okumamanızı öneririm^^ -Modern omegaverse -Soft •Semekook •Ukemin